Testeaza gratuit noul Philips Lumea

Philips Lumea SC2003_1

Am vrut sa va anunt inca de la inceputul lunii octombrie de campanie de testare gratuita a noului sistem pentru epilare cu IPL de la Philips, dar am uitat. Bine ca nu am uitat de tot si daca inca nu ati aflat deja va spun eu acum ca daca va inscrieti pe site-ul philipslumea.ro si daca va veti numara printre cele patru castigatoare veti putea incerca gratuit acasa la voi, timp de sase luni, noul Philips Lumea.

Deja primele doua norocoase s-au ales, dar mai aveti inca doua sanse: pe data de 4 decembrie 2013 si inca una pe data de 7 ianuarie 2014.

Acest sistem de epilare cu lumina intens pulsata asigura o medie de 200 de sedinte de epilat IPL (epilare completa care contine picioare, zona bikini si axile). In functie de ritmul individual de crestere al firului de par, la inceput este nevoie de 4-5 sedinte o data la doua saptamani, ulterior fiind necesare sedinte o data la 4-6 saptamani. Astfel, veti avea nevoie in medie de aproximativ 12-15 sedinte in primul an si de 8-12 sedinte in urmatorii ani. Poate fi folosit pentru parul blond inchis, castaniu sau negru.

Eu m-am inscris.🙂

Voi?

Nu uitati nici de concursul la care puteti castiga noul Max Factor Whipped Crème Foundation.

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Testeaza gratuit noul Philips Lumea”

  1. Pe asta ma tot bate gandul sa il cumpar..pentru ca vreau sa ma epilez definitv,dar nu vreau sa dau banii la salon.Asa,dau un ban si il am acasa.Sunt curioasa de review-uri.
    Nu am sa ma inscriu,avand in vedere ca imi permit sa cumpar aparatul,asa ca am sa las alte fete care,poate nu isi permit si il vor, poate castiga ele.

      1. Hahaha astept mai intai sa vorbesc cu dermatologul,astept si niste review-uri si apoi daca nu este niciun pericol pentru piele mea il voi cumpara mai mult ca sigur.E Prea tentant la banii astia..Mai ales ca eu vreau sa ma epilez peste totoototot :)))))) Iar la salon costa de te usuca😦

Leave a Reply

