Curatarea si ingrijirea tenului cu produse Physiogel

Gama Physiogel

Va aratam acum cateva saptamani pe instagram o poza cu cele doua produse Physiogel pe care le-am introdus in rutina de ingrijire a tenului. Dupa ce m-am dumirit cum sta treaba cu ele, testandu-le zi dupa zi, seara de seara, a venit momentul sa va spun si voua.

Ca o mica introducere, Gama Physiogel este dezvoltata de Laboratoarele Stiefel (ce fac parte din grupul GlaxoSmithKline GSK) pe baza experientei de peste 164 de ani in dermatologie si se adreseaza in mod special pielii sensibile, uscate sau care se deshidrateaza usor. Produsele au fost create pentru a avea o actiune emolienta si de protectie si pentru a veni in sprijinul persoanelor cu pielea degradata de curatarea si ingrijirea incorecta cu produse necorespunzatoare, de stilul de viata nesanatos, de diverse afectiuni (precum alergii cutanate, dermatita atopica, diabet zaharat, stres, pruritul varstei inaintate, neurodermita si psoriazis vulgar).

Pentru o piele hidratata este nevoie de mai mult decat de lichide (apa in special); astfel, in timp ce majoritatea produselor de hidratare se bazeaza pe apa, uleiuri si emulgatori, produsele Physiogel sunt formulate cu lipide similare celor din compozitia pielii si deci hidrateaza reparand in acelasi timp pielea. Aceste lipide sunt dispuse intr-o structura Dermo-Membranara (DMS) precum cea a pielii si astfel, regenerarea barierei protectoare cutanate poate fi sustinutata in mod constant, pe termen lung.

Physiogel Products

Cele doua produse pe care eu le folosesc in prezent sunt gelul Physiogel si crema Physiogel. Ambele hidrateaza si catifeleaza pielea; de asemenea, fiecare actioneaza ca o bariera naturala de protectie impotriva deshidratarii si a factorilor externi, impiedicand patrunderea substantelor iritante si reducand astfel sensibilitatea pielii. Dar le voi lua frumos pe rand si voi incepe povestea cu gelul de curatare.

De ce incep cu el? Pai pentru ca asa le-am aranjat in poza, de la stanga la dreapta, si ca sa sa va spun un mic secret: ma incanta sa scriu despre demachiante. Sunt printre produsele pe care le consum cel mai repede si am incercat atatea in ultimii ani incat discutia despre ele a devenit o reala placere.🙂 Recunosc ca pana acum nu am ramas fidela doar unui singur produs, imi place sa le schimb mereu iar pe la mine prin casa s-au perindat diverse feluri: de la cele sub forma de spuma, gel, lapte, balsam, apa micelara si pana la cele sub forma de dischete umede, servetele umede.

Physiogel Gel+Crema

Gelul de curatare Physiogel este un produs excelent pentru tenul sensibil sau foarte sensibil. Are o textura blanda, o consistenta apoasa, o culoare incolor-albicioasa si este hipoalergenic. Se aplica pe tenul usor umed, se maseaza circular cu varful degetelor si apoi se clateste cu apa. De asemenea, produsul poate fi aplicat pe toata fata cu ajutorul unei dischete demachiante fara sa fie nevoie de clatire.

Varianta pe care o folosesc eu este cea cu care m-am obisnuit si cea care mi se pare cea mai eficienta: il intind cu degetele prin miscari circulare usoare insistand pe zonele unde fondul de ten se strange, in jurul nasului, pe barbie sau pe gat, apoi umezesc doua dischete demachiante cu apa calduta, le storc bine si indepartez surplusul de pe ten. Mai clatesc o data cu apa recisoara si imi sterg tenul cu un servetel de hartie de unica folosinta tamponand in mod delicat pielea. Apoi pentru a indeparta orice urma lasata pe ten, chiar si de servetel, revin cu o cotonela imbibata cu solutia micelara Bioderma Sensibio H2O AR. Tenul devine astfel curat, hidratat si neiritat.

Ce imi place mie la el este mirosul deoarece imi aduce aminte de perioada liceului. Tin minte ca avea mama o crema cu o aroma foarte asemanatoare si ma mai dadeam si eu cu ea din cand in cand dimineata, pe ascuns, inainte sa plec la scoala. Nu va imaginati acum vreo aroma de povesti, este ceva mai mult cosmetic, dar placut si relaxant.

Daca sunteti in cautarea unui produs care sa curete atent dar delicat tenul, sa reimprospateze, dar sa si calmeze si sa ii ofere pielii o senzatie imediata de confort, va recomand cu mare drag acest gel de la Physiogel.

Physiogel Ingredients

Urmatorul pas in rutina de ingrijire a fetei este folosirea cremei Physiogel. Odata cu venirea frigului pielea noastra devine mai uscata si lipsita de viata. Pentru a impedica aceste aspecte neplacute avem nevoie de un aliat de nadejde. Eu l-am gasit in aceasta crema hidratanta de la Physiogel. O aplic de obicei seara, prin masaj usor, tapotand si intinzand cu varful degetelor pana cand aceasta intra in piele. Crema patrunde in straturile profunde ale pielii si previne eficient deshidratarea. Un studiu a demonstrat ca ii mentine hidratarea chiar si la trei zile de la ultima utilizare.

Cel mai interesant lucru pe care l-am observat printre efectele acestei creme este faptul ca albeste si “curata” tenul de pete. Foarte clar se vede acest lucru atunci cand o las sa actioneze pe timpul noptii. Iar daca intampinati probleme de genul iritatii si mancarimi crema Physiogel le calmeaza si vindeca intr-un timp foarte scurt lasand in urma o senzatie placuta de confort. Poate fi folosita chiar si pe pielea bebelusilor sau a copiilor.

Are o textura cremoasa si delicata, intra in piele destul de bine, lasa la suprafata un luciu dar fara urme grase. Nu are nici un miros atunci cand imi bag nasul in tub, dar cand o intind pe piele se simte o usoara adiere de ceva. Dar nu stiu cum sa descriu “acel ceva”. Oricum este foarte subtil, unii oameni s-ar putea chiar sa nu il simta.

Eu mai vreau sa o supun unui test atunci cand vremea se va raci de-a binelea. In fiecare an, iarna, orice produs hidratant as folosi pe maini acestea se crapa, se usuca, se inrosesc si ma pisca. Bine nu chiar toata mana ci mai mult in exteriorul palmei la baza degetelor. Daca aceasta crema ma va salva de acest disconfort o voi iubi toata viata.🙂 Am inceput deja sa o aplic de acum iar mainile mi-au devenit mult mai catifelate.

Daca vreti sa incercati si voi produsele Physiogel le gasiti in farmaciile Sensiblu, Centrofarm, Dona.

Voi le-ati incercat? Ce parere avesti despre ele?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Curatarea si ingrijirea tenului cu produse Physiogel”

Leave a Reply

