Max Factor Whipped Crème Foundation Giveaway

Buna fetelor! Ce faceti? V-ati cumparat ceva de Black Friday? Eu nu si nici nu prea am de gand. Nu am vazut nici o oferta care sa ma atraga in mod special.

Concursul in colaborare cu Max Factor s-a incheiat acum cateva zile, am citit toate inscrierile voastre, iar fondul de ten merge la Dalia Cighir. Felicitari draga mea! Astept sa imi trimiti datele pe adresa de email.

Va multumesc tuturor celor care v-ati inscris si pregatesc o surpriza mare si frumoasa pentru voi mai ales ca mai este foarte putin si blogul va implini doi ani.

Un week-end superb sa aveti!

Max Factor Giveaway

Asa cum v-am promis, impreuna cu cei de la Max Factor Romania am pregatit o surpriza pentru voi. Aveti sansa sa catigati un fon de ten Max Factor Whipped Crème Foundation ca al meu respectand cateva reguli si conditii:

1. Trebuie sa imi urmariti blogul (apasati butonul Follow din dreapta sus) si sa dati like paginii mele de facebook.

2. Sa dati like paginii de facebook Max Factor RO.

3. Sa raspundeti la intrebarea “De ce va doriti acest produs?”.

La comentarii imi scrieti raspunsul la intrebare si adresa voastra de mail pentru a va contacta in cazul in care ati castigat.

Nimic mai simplu!🙂 Daca va place puteti sa dati si share pe pagina voastra de facebook.

As avea rugamintea ca cea sau cel care va castiga fondul de ten dupa ce il testeaza timp de doua saptamani sa revina cu cateva impresii despre el.

Concursul va dura zece zile: de astazi 8.11.2013 pana pe 18.11.2013 ora 23:59.

UPDATE: Concursul se va incehia pe data de 20 noimebrie.

Va pup si va astept!

61 thoughts on “Max Factor Whipped Crème Foundation Giveaway”

  1. Imi doresc acest fond de ten pentru ca inca sunt in cautarea unui fond de ten potrivit tenului mei mofturos. Am nevoie de un fond de ten care sa matifieze si care sa nu imi faca tenul sa luceasca si mai tare. Din descrierea lui pare sa faca acest lucru si as vrea sa ii dau o sansa cu ajutorul tau.

    Email: andreea.soltan@yahoo.com

  2. Imi doresc acest fond de ten tocmai pentru ca nu am avut niciodata unul de la max factor. Tenul meu este sensibil si cu imperfectiuni, iar pana acum nu am gasit nici un produs la care sa zic: Da! Acesta este fondul meu de ten preferat si cel care ma ajuta sa am tenul pe care mi-l doresc! Dar fondul de ten de la Max Factor, dupa ce am reusit sa-l testez intr-un magazin, are toate sansele sa devina produsul meu preferat si vreau din suflet sa-l castig!

  3. Dr Sarah Vickery, cercetator principal in cadrul echipei Max Factor: “Aceasta inovatie reuseste sa atinga echilibrul perfect si indelung cautat intre o formula cremoasa si hidratanta, usoara, care confera in acelasi timp senzatia de catifelare. Rezultatul este un ten natural, luminat ca din interior, catifelat la atingere chiar si dupa cateva ore, fara acea stralucire excesiva nedorita.”
    Mi-as dori sa-l incerc deoarece am inteles ca e grozav si e potrivit mai ales pentru sezonul de iarna, deoarece este foarte hidratant.
    ela_2404@yahoo.com

  4. fb;Mary Anton
    e-mail:marylena4you@yahoo.com
    Imi doresc acest produs pt ca este unul de calitate, potrivit tipului meu de ten si inca nu l-am incercat.

  5. fb:Nicoleta Agache
    mail:niky_agache76@yahoo.com
    Imi doresc sa incerc acest fond pentru ca am citit despre el si cred ca mi s-ar potrivi.Am inteles ca se intinde foarte bine si lasa un ten frumos,uniform si natural.

  6. Buna.vreau sa incerc si euu acest fon de ten profesional/cred ca tenul meu vrea sa incerce si ceva de calitate/e timpul….nu reusesc niciodata sa folosesc fon de ten potrivit tenului meu si domnisoarele de la magazin nu sunt asa doritoare de a te ajuta/sper sa am noroc./multumim pt aceasta sansa
    lazar_oana2@yahoo.com

  7. Pey, in primul rand sunt foarte curioasa sa vad cum este textura, la un moment dat imi doream foarte mult sa incerc Revlon Colorstay Whipped, apoi mi-a mai trecut dar curiozitatea legata de textura a ramas. Apoi ar fi faptul ca iti place tie, avand in vedere arsenalul tau de invidiat in materie de fonduri de ten m-am gandit ca trebuie sa fie ceva de capul lui daca ti-a placut.😛 Si nu in ultimul rand, pentru ca am mai incercat un alt fond de ten Max Factor, am ramas placut impresionata de el si as fi vrut sa vad si altceva, plus ca observ ca tot lanseaza produse interesante in ultimul timp. Good for them!

    mail: lov3ly.sihaya at yahoo dot com

  8. Imi doresc ca incerc acest fond de ten deoarece tenul meu este foarte sensibil si nu face fata fondurilor de ten care nu-l lasa sa respire.Mi-as dori sa castig deoarece acesta este delicat cu pielea si se adapteaza oricarui tip de ten.

  9. FB: Groza Felicia
    mi-as dori acest produs pentru ca momentan sunt in cautare de ceva nou si bun pentru tenul meu avand in vedere ca vechiul fond de ten dupa 6 ani de folosire nu imi mai prieste😦 imi pare rau sa renunt la el dar am nevoie de ceva nou si inovativ precum Max Factor Whipped Crème Foundation.
    Adresa de email : felycya23@yahoo.com

  10. facebook share link https://www.facebook.com/MadalinaAndreeaMadalina
    nume cont facebook Madalina Andreea
    email bunsidelicios@gmail.com
    Mi-as dori acest fond de ten pentru ca sunt curioasa sa il incerc, am auzit lucruri bune despre el, dar nu am avut ocazia pana acum sa il descoper. Nu sunt adepta machiajului excesiv, ba chiar imi place sa subliniez trasaturile fetei si sunt de parere ca macar un fond de ten, un mascara si un ruj aplicate chiar si pe fuga nu trebuie omise din regulile zilnice de ingrijire, si pana la odica de respect fata de sine. Fondul acesta de ten se potriveste perfect tipului meu de ten si imi doresc tare mult sa il pot incerca intrucat am un fond de ten din care am folosit mult si e cam pe terminate.

  11. Imi doresc acest fdt pentru ca e exact pentru tipul meu de ten, adica gras in zona T de unde am nevoie de matifiere pe durata intregii zile. Imi place acest tip de formula, consider ca sunt cele mai eficiente in acoperire medie si matifiere, am mai folosit de la Loreal tot cel spuma dar nu a fost chiar asa reusit, tind sa cred ca asta imi va completa nevoile cu succes.
    Mail: mad_evilcat@yahoo.com

  12. Auzind numai pareri pozitive despre acest produs din review´ul tau si al altor bloggarite. Imi doresc foarte mult sa´l am pentru ca acopera foarte bine,iar eu avand pistrui mi s-ar potrivi perfect . Pe langa tenul meu este sensibil si uscat si are nevoie de o produs delicat care hidrateaza, iar acest produs mi-ar fi de mare ajutor.

    Fb : Paula Maria
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=177360179127493&id=100005605355243

    e-mail : maria_mates24@yahoo.com

  13. Buna!
    Mi-as dori sa incerc acest fond de ten pentru ca am incredere in produsele Max Factor, momentan nu am un fond de ten si nu am mai folosit un astfel de ” whipped cream” before🙂 multumesc.
    email: new_nadiabios@yahoo.com
    fb: nadia alina candrea
    Multumesc!

  14. monika erzsebet

    medveimonika@gmail.com
    Imi doresc foarte mult aceast fond de ten deoarece produsele Maz factor sunt niste produse profesionale de inalta calitate si mi-as dori tare mult sa le incerc si sa ma conving de adevarul acestor cuvinte.

  15. Nume Facebook: Sibel Badici
    Share: https://www.facebook.com/sibel.sibi.39/posts/658323910856450
    E-mail: vivadelicio0ous@yahoo.com

    Imi doresc sa incerc acest produs pentru ca sunt familiarizata cu produsele Max Factor inca din adolescenta si imi place sa incerc mai tot ce este nou in materie de produse cosmetice si in plus mi-a atras atentia si review-ul tau, pentru ca ar promite sa ofere o matifiere de durata,ceea ce eu sunt dependenta ca tenul meu sa arate bine cat mai mult timp pentru ca este mixt-gras si de aceea am grija intotdeauna sa imi aleg fondul de ten necesar pentru tipul meu de piele si de multe ori “goana” dupa gasirea lui e obositoare si uneori poate fi si un esec..

  16. aaaaaaaa, da, tu erai!!! te-am recunoscut dupa buze!!!! am crezut ca nu vrei sa vorbesti, ca eu vroiam sa intru in vorba! apropo, ai un ten perfect, frumoaso!!!
    ma bag si eu la concurs.like,like demult
    as vrea sa incerc ca m-ai facut curioasa si cred ca mi s-ar potrivi. te pup
    adam stella2000@yahoo.com

  17. Mi-ar placea sa incerc acest fond de ten pentru ca, dupa lungi cautari si multiple incercari, inca nu am gasit fondul de ten care sa ma multumeasca. acest giveaway e o oportunitate perfecta de a putea incerca ceva nou. email: maydirum@gmail.com

  18. Buna😀
    Am dat like cu contul Dalia Cighir Blog.
    Adresa mea de mail este dalia.cighir@yahoo.com
    Am dat si share just in case😀 si sa mai afle si alta lume de giveaway https://www.facebook.com/DaliaCighirBlog/posts/175428929321531

    Mi-as dori foarte mult sa castig acest produs. In primul rand nu am incercat niciodata un astfel de fond de ten. Pe langa asta… momentan folosesc BB Cream de la Garnier care nu prea mai isi face treaba asa bine de cand a dat frigul. Fiindca mi se usuca pielea in zona nasului si am si un ten destul de sensibil, din review-ul tau am observat ca este oil-free si de asemenea este destinat si tenurilor sensibile😀. Ar fi un bun inlocuitor al bb cream-ului in aceasta perioada friguroasa😀

    Te pup :-*

  19. Imi doresc acest fond de ten pentru simplul fapt ca m-ai convins ca merita.Are destule calitati care sa ma faca sa il doresc.Am nevoie de el.
    Email:poneallivia@yahoo.com

  20. Imi doresc acest fond de ten pentru ca de ceva vreme sunt in cautarea unui fond de ten pe care sa ma pot baza si in zilele in care tenul nu este atat de intelegator cu nevoile mele si pentru ca m-am cam saturat de cele care rata pe fata exact ca o masca , imi doresc unul care sa lasa fata matifiata si matasoasa la atingere , din ce am citit pana acum acest fdt exact acest lucru promite .
    FB : Alexandra-Elisabet Dorofte
    E-mail : dorofteelisabet@yahoo.com
    Share :https://www.facebook.com/alexandraelisabet.dorofte/posts/1428637644021423

  21. Eu as vrea sa-l incerc pentru ca m-ai tentat tu cu postarea anterioara🙂 si pentru ca nu as refuza niciodata sa testez un nou fond de ten🙂. Mie 65 rose beige mi-ar fi inchis, asa ca daca GA e cu un fdt fix ca al tau, adica aceeasi nuanta, count me out. Oricum, maine dau o raita prin DM sa vad daca il au (si poate iau si un recipient mic la mine :p) )

  22. Inainte de toate mi-as dori acest fdt deoarece este un produs Max Factor, deci am certitudinea ca este ceva ce merita macar incercat, daca nu chiar adaugat in programul zilnic de pregatire. In al doilea rand, sunt in cautarea unui fond de ten pe care sa ma pot baza si in zilele in care tenul nu este atat de intelegator cu nevoile mele. Nu imi plac fdt care creeaza aspectul de masca si din descrierea produsului din postarea ta si a altor doamne care l-au incercat, acest fdt pare sa fie unul cu un finish natural si placut la atingere. Ma intriga teribil textura sa si chiar si forma de prezentare sub forma de crema intr-un borcanel. Sper sa il pot testa intr-o zi.
    Multumim pentru oportunitate!
    Adresa e-mail: elenaa.craciun@yahoo.com

Leave a Reply

