Golden Rose Matte Velvet 103

Golden Rose

Este oja ce o port eu pe unghii saptamana aceasta. Nu credeam ca imi va placea asa de mult o oja mata cu aspect de catifea, dar Golden Rose matte velvet numarul 103 m-a facut sa ma indragostesc de ea din toate punctele de vedere.

Arata superb aplicata intr-un singur strat, se intinde foarte usor si se usuca in maximum cinci minute. Pe mine m-a cucerit, este exact cum imi doresc eu sa fie un lac de unghii. Rezista si foarte bine, astazi este a doua zi de purtare (mi-am facut manichiura duminica seara) si nu am observat pana acum sa se juleasca sau sa sara la colturi.

La prima vedere, uitandu-te doar la sticluta, ai impresia ca este doar un albastru inchis oarecare, dar odata ce ai aplicat-o pe unghii se tranforma intr-un albastru intens ce ascunde un sclipici argintiu, foarte interesant, care la lumina de afara si in razele soarelui se vede absolut minunat. Oja este la inceput usor lucioasa dar in timp ce se usuca isi schimba textura intr-una mata.

Golden Rose matte velvet 103

Golden Rose 103

Pozele sunt facute cu blitul din unghiuri si lumini diferite pentru a se vedea nuanta in toate felurile.

Golden Rose matte velvet

Cum vi se pare? Daca va place si voua o puteti comanda de pe site-ul cosmania.ro la pretul de 7,65 lei. Eu tocmai am mai pus ochii pe o alta nuanta tot de albastru.

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “Golden Rose Matte Velvet 103”

    1. Si mie imi place mult, mai ales ca acum iubesc albastrul pe unghii. Pe mine sa stii ca m-a impresionat intr-un mod tare placut! Chiar nu am ce sa ii reprosez.

Leave a Reply

