It’s Time to Go Away

Mi-am facut astazi curat printre produsele de machiaj si am observat cu stupoare ca am ajuns sa strang aproape la fel de multe cutii goale precum produsele in sine. Mi-e greu sa ma despart de ele atunci cand incep cate-un produs si le pun frumos in sertar sa stea cuminti. Mai ales daca au si un design dragut si-au asigurat locul o buna perioada de timp. :) 

Atunci cand imi caut ceva si ma incurc de ele imi vine repede ideea in minte sa ma despart de ele. Dar stai ca inca nu am terminat produsul si daca tot am tinut-o pana acum mai bine le arunc impreuna. Si tot asa…dar astazi nu au mai scapat! Am mai oprit eu cateva, dar prea putine.

It's Time to Go Away

Mi-am amintit si eu pe finalul curateniei sa le fac poze celor ramase dupa ce aruncasem inca vreo doua randuri inainte.

Acum vreau sa va intreb si pe voi cum procedati? Va despartiti cu greu de cutii sau le aruncati imediat cum ati inceput produsul? Stiu ca Larisa mai are aceeasi “placere” nevinovata ca si mine.🙂

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “It’s Time to Go Away”

  1. Si mie imi place sa pastrez cutiile. ;))
    Le pastrez intr-un dulapior pana cand imi dau seama ca sunt prea multe si “le fac vant”. ;))
    Pupici

  2. Oh da! Am avut si eu obsesia pastrarii ambalajelor, din fericire m-am lecuit🙂 Acum le arunc imediat, iar recipientele goale doar dupa sedinta foto, cum face si Claudia😀

  3. Depinde si de produs. De exemplu, la unele farduri le opresc, pentru ca mi se par mie mai fragile si “tre’ sa stea la ele acasa”😀, la fel si la pudre, la parfumuri opresc cutiile, insa le si arunc pe cele care nu mi se par atragatoare la aspect😀

Leave a Reply

