Golden Rose Goodies

Ieri am primit o cutiuta plina cu bunatati de la Golden Rose Romania si le multumesc tare frumos.

Golden-Rose Goodies

Initial am vrut sa va arat poza cu produsele pe facebook, dar am zis ca mai bine le dedic o postare, le vedeti si voi mai bine si imi spuneti in comentarii ce produse v-ar interesa cel mai mult.

Mie imi plac ojele, dar nu stiu cu care sa incep, oscilez intre cea Holiday numarul 60 (nu se vede foarte clar in poza) cea matte velvet numarul 103 si cea Carnival numarul 008, asa ca poate imi spuneti voi pe care v-ati dori sa o vedeti mai repede pe blog.🙂

Legat de produsele de machiaj am incercat deja creionul de ochi numarul 336, imi place chiar neasteptat de mult si fardul de pleoape Silky Touch Pearly Eyeshadow in numarul 105. Ramane sa descopar si celelate produse zilele urmatoare.

Toate produsele Golden Rose le gasiti si le puteti achizitiona prin intermediul magazinului online cosmania.ro si as vrea sa stiu ce produse Golden Rose v-ati dori sa incercati cel mai mult. Va astept raspunsurile.

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Golden Rose Goodies”

  1. Cat sunt de frumoase nuantele ojelor ! Cei de la Golden Rose au evoluat super mult in ultimul timp si ne uimesc tot mai mult cu noile lor nuante de oje !😀

Leave a Reply

