October Beauty Favorites

S-a dus si a doua luna de toamna din acest an, mai avem una si gata vine iarna cu frig si ger. Pentru mine a fost un octombrie ok, un pic stresant si cu multa alergatura, dar a inceput frumos si s-a incheiat la fel de frumos.

Produsele de beauty preferate luna aceasta nu sunt noutati (cu exceptia unuia dintre ele) ci produse pe care le-am mai amintit aici pe blog, imi plac mult de tot si le-am folosit foarte des in ultimele saptamani.

October Beauty Favorites

Creionul de sprancene Nars Brow Perfector in nuanta Caucase. Va spuneam aici ca o prima impresie ca imi place, acum pot sa afirm ca imi place mult de tot si ca este produsul meu preferat pentru definirea sprancenelor impreuna cu Brow-Wiz-ul de la Anastasia Beverly Hills. Pana acum vreo saptamana le alternam in functie de dispozitia sprancenelor mele din fiecare zi.🙂 Din pacate Brow Wiz-ul l-am terminat asa ca acum il folosesc cel mai des pe acesta de la Nars. Este rezistent si ofera o finisare usor de controlat.

Julep Sienna este o oja pe care mi-o doream tare mult. Am primit-o de la Elisa si imi place la nebunie. Am purtat-o foarte des in aceasta luna. Nu am apucat sa fac pozele cu manichiura, urmeaza cat de curand, dar o puteti vedea aplicata pe unghiile mele in poza de pe instagram.

Ruj CHANEL Rouge Coco Shine in nuanta Sourire. Este singurul ruj pe care il am de la Chanel si imi place. Are o textura cremoasa, hidrateaza bine buzele si le ofera o stralucire aparte.

Illamasqua Corrupt este rujul meu preferat. Chiar daca l-as purta zi de zi nu cred ca m-as putea satura de el. Are o textura lejera, se aplica usor, rezista foarte bine pe buze si le ofera o culoare superba mata. Mai nou imi place sa il combin cu Sourire pentru un efect radiant. Aplic un singur strat din Corrupt, tapotez usor buzele cu degetul si apoi peste ma dau normal cu unul sau doua straturi de Sourire.

Fardul de obraz NARS Deep Throat la care i-am facut un review detaliat aici. Spuneam atunci ca voi profita in vara de el, dar se pare ca nu a fost asa, ci acum toamna m-am reindragostit de el si imi place mai mult felul in care imi sculpteaza pometii. Cred ca de doua saptamani, cel putin, nu am mai folosit un alt blush.

Skincare

Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer este noua mea crema preferata pentru ingrijirea fetei. Ii voi face un review cat de curand asa ca veti afla atunci mai multe detalii despre ea.

Crema pentru conturul ochilor La Roche Posay Redermic C Yeux despre care am scris cateva cuvinte atunci cand v-am prezentat rutina de ingrijire din fiecare seara. Am cumparat-o din Franta, din pacate nu am vazut-o pe rafturile farmaciilor de la noi si imi place tare, tare, tare mult. Textura sa este foarte usoara si patrunde in piele imediat. Ofera ochilor luminozitate, relaxare si este si o buna baza pentru anticearcan. O folosesc de o luna si un pic si in tot acest timp am observat o atenuare a ridurilor fine pe care le am in jurul ochilor. Sunt mai mult decat multumita de ea.

Nescafé-Dolce-Gusto-Chai-Tea-Latte

Iar pe final, adaug si un produs non-beauty care mi-a placut in aceasta luna si anume bautura Nescafé Dolce Gusto Chai Tea Latte. Am tot cautat-o in magazinele si supermaketurile de la noi, dar nu am gasit-o niciunde, asa ca mi-am comandat de pe site-ul dolce-gusto.ro trei cutii cu 16 capsule fiecare ca sa imi ajunga.🙂

Eu nu beau cafea, imi place doar mirosul ei si dimineata aveam nevoie de o bautura buna care sa ma trezeasca. Ii adaug deasupra un pic de scortisoara (mie imi place mult scortisoara) si iese un deliciu.

Si cu asta inchei, ma duc sa imi beau cescuta de Chaii Tea Latte si va doresc o zi frumoasa!

Sunt curioasa si astept sa imi spuneti si voi ce produse v-au placut mult in aceasta luna.

Va pup si va mai astept!

P.S. Am adaugat cateva produse la blogsale.

27 thoughts on “October Beauty Favorites”

  1. Toate arata foarte bine. Nu am folosit nimic din lista ta dr multe imi fac cu ochiul.🙂
    Mmmmi-ai facaut pofta de un Chaii Tea Latte dar ma consolez cu putina cafea.;))
    Pupici

Leave a Reply

