Make Up For Ever Aqua Shadow in 20E

Make Up For Ever Aqua Shadow

Nu stiu ce mi-a luat atat de mult timp sa scriu despre acest produs. L-am cumparat anul trecut prin vara si de atunci a devenit unul dintre creioanele-fard preferate pentru machiajul ochilor.

Make Up For Ever Aqua Shadow numarul 20E este un aramiu metalizat superb ce m-a fascinat din prima clipa in care l-am vazut pe raftul de la Sephora. Si desi nu obisnuiesc sa investesc foarte multi bani in creioanele de ochi sau fardurile mono pentru ochi 20E a meritat orice sacrificu.🙂

Este foarte cremos, foarte rezistent, foarte pigmentat, are o stralucire intensa de o eleganta uimitoare si e clar un produs care vrea sa fie purtat. Se aplica cu usurinta pe pleoape fara sa le incarce iar atunci cand nu am foarte mult timp la dispozitie pentru a ma machia creionul-fard imi este de mare ajutor. Trasez cateva linii direct din stick pe pleoapa mobila si apoi cu degetul amestec bine culoarea pentru a deveni uniforma. Iar daca mai am un pic de timp la dispozitie aplic si Cork de la MAC in pliul ochiului omogenizand bine culorile intre ele. Trebuie sa ma misc destul de repede de la inceput deoarece Aqua Shadow intra bine in piele si pe urma devine mai greu de intins. Daca vi se pare mai usor de aplicat cu pensula puteti incerca si asa, dar la mine degetul este de baza.

Fiind un produs de tip waterproof nu este nevoie sa mai aplic primer atunci cand il folosesc – rezista foarte bine si fara, dar cand stiu ca am o zi mai lunga, pentru a fi 100 % sigura ca machiajul ochilor se va pastra la fel de frumos de dimineata pana seara, pe fiecare pleoapa dau inainte si un strat din prietenul meu NARS Smudgeproof Eyeshadow Base. Si cred ca de dimineata pana seara este putin spus, aceasta combinatie ar face fata cu brio purtata chiar si a doua zi. Dar cine isi permite sa doarma nedemachiata???

Make Up For Ever Aqua Shadow in 20E

Make Up For Ever Aqua Shadow in 20E swatch

Singurul lucru care ma deranjeaza la el este ca trebuie ascutit. Mi s-ar fi parut mai dragut sa se roteasca din capatul de jos si asa isi pastra si creionul forma lui de la inceput. Prin ascutire mai mult risispesc din produs. Make Up For Ever daca ma auzi ar trebui sa-i schimbi sistemul!

Pretul nu il mai stiu sigur, dar cred ca se apropie usor, usor de 100 de ron (o sa ma interesez si revin cu un update). La standurile Make Up For Ever mai sunt disponibile inca 11 nuante superbe, eu am mai pus ochii pe doua dintre ele 22E si 30E, dar deocamdata tot 20E imi place mai mult.

Sunt curioasa daca voi le-ati incercat si cum vi s-au parut? Si ce creion din acesta de tip jumbo va place si il folositi cu drag?

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concurs!

22 thoughts on “Make Up For Ever Aqua Shadow in 20E”

  1. Arată foarte bine, e genul de nuanţă care şi mie mi-ar lua ochii🙂 Însă nu m-aş îndura acum să dau banii pe el, aş căuta un dupe ceva :))

  2. E superba nuanta,face parte din gama de culori pe care le folosesc pentru machiajul meu de zi cu zi.Insa nu as da aproape 100 de ron doar pe o singura culoare,oricat de mult mi-ar placea.😀

  3. Ce nuanta frumoasa! Mare pacat ca trebuie ascutit, am evitat si creioanele de acelasi tip pentru buze, din acelasi motiv. Sa te bucuri in continuare de el! Pupici

  4. am si eu la fel! dar! am si cu ce sa compar … Aparent , MUFE ar trebui sa fie the best , numai ca ptr mine creionul asta nu e chiar asa. am si un stick creion Ga-De [se gasesc produsele lor in auchan] si unul de la Beyu . si astea doua din urma sunt super-puper mai bune, mai rezistente, mai pigmentate , mai si mai frumoase. si costa mai si mai putin! te puppppp

  5. Am avut si eu un creion asemanator, in urma cu muuulti ani! La fel ca al tau, nu se strangea si nu se intindea pe la ochi, dar nu mai retin de la ce firma era. Oricum, al tau are o nuanta foarte frumoasa!

  6. Ce culoare frumoasa, cred ca te prinde de minune! Eu nu as da atatia bani pe el, recunosc. Oricum, in ultima vreme am folosit atat de rar alt machiaj in afara de dermatograf si rimel pentru ochi ca nici n-ar merita investitia. Te pup!
    Aaaa, si pe mine ma enerveaza la culme creionele astea jumbo care trebuie ascutite, se pierde mult produs😦

    1. Si mie imi place mult! NIci eu nu as fi dat, dar aveam bani la mine. :))
      Da, sunt mai usor de folosit cele mecanice (ca nu stiu altfel cum sa le spun).

Leave a Reply

