Prime Time! MAC – Catrice – Nars Eyeshadow Bases

In prezent folosesc trei produse – baza de machiaj cu rolul de a-mi pregati pleoapele pentru aplicarea fardurilor facandu-le pe acestea sa reziste frumos timp indelungat. M-am obisnuit ca aproape de fiecare data cand ma machiez la ochi sa aplic primer deoarece ma face sa fiu mai sigura de modul in care imi arata si mi se pastreaza machiajul pe parcursul intregii zile (fie ea cu soare, cu ploaie, cu zapada, cu frig).

Nu am incercat multe produse de acest gen, cele pe care le am acum m-au tinut destul de mult si m-am gandit sa impartasesc cu voi cateva impresii despre ele, poate sunteti in cautarea unui primer pentru ochi.

Eyeshadow Base

Despre paint pot-ul Painterly de la MAC am mai scris acum ceva timp, mai am foarte putin din el si il termin. Imi place destul de mult, chiar este un produs MAC pe care il recomand cu drag.

Are o textura cremoasa, foarte placuta la atingere si o culoare nude-rozalie foarte asemanatoare cu nuanta pielii. Se intinde usor cu degetelul, intra foarte repede in piele si matifiaza natural pleoapele. Nu intensifica culoarea fardurilor dar le face sa reziste, fara a se strange in pliurile pleoapei, de dimineata pana seara.

Il puteti aplica si cu o pensula dar eu m-am obisnuit sa il intind cu degetul si asa mi se pare mai usor si mai rapid. Atunci cand l-am cumparat eu era cred ca 81 de lei, dar cei de la MAC au cam umflat in magazinele de la noi preturile produselor in ultimul timp.

Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base este cea mai noua achizitie si deocamdata nu l-am folosit la fel de des ca pe celelalte doua. Imi place asa si asa, iar daca ar trebui sa fac un clasament i-as oferi pozitia a treia. Ca si cel de la MAC are o textura cremoasa, dar ceva mai spumos-prafoasa si o culoare mai galbuie fiind disponibil intr-o singura nuanta. Camufleaza bine venisoarele si pielea rosie de pe pleoape si confera un rezultat mat, usor pudrat. Vine ambalat intr-un borcanel subtirel de sticla si costa in jur de 4.99 euro pentru 4 ml.

NARS Smudgeproof Eyeshadow Base este de departe cel mai bun primer dintre toate cele pe care eu le-am incercat pana acum si fara indoiala preferatul meu. Vine ambalat intr-un tubulet cu aplicator de genul celor pentru glossuri. Are o culoare albicioasa, dar odata intins pe pleoape devine incolor. Datorita texturii sale light, matasoase si fine aplicarea este uniforma si facila. Aluneca usor pe pleoape intins cu degetul si ofera fardurilor o rezistenta waterproof contribuind la stoparea migrarii culorii. L-am folosit si iarna si vara, pe ploaie, pe vant, pe ninsoare, pe canicula si orice fard, cat de ieftin ar fi el, se pastreaza “nemiscat” de dimineata pana seara. Acum mai am tare putin din el, m-a tinut aproape un an si ma gandesc cu teama la ziua cand se va termina deoarece dupa cum bine stiti produsele Nars nu se gasesc si la noi.😦 Este si destul de scump (25,00€), ma deranjeaza si pe mine pretul ce-i drept, dar la cat de bun este si cat de frumos arata fardurile aplicate peste el cred ca isi merita toti banii.

Acum sunt curioasa ce baza pentru fardurile de ochi folositi si voi. Astept noi sugestii.

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “Prime Time! MAC – Catrice – Nars Eyeshadow Bases”

  1. eu folosesc de la elf si Sigma, însă nu aș putea spune că sunt mulțumită în mod special de vreo unul. De Sigma sunt realmente dezamăgită, fiindcă a reușit ceea ce nu trebuia vreodată să se întâmple: să adune fardul (devnit cremos în combinație cu primerul) în pliul ochiului. sunt în căutare și așa am dat de tine!🙂

    https://www.facebook.com/Haine.Galati

  2. Un primer foarte bun si convenabil ca pret e cel de la radiant🙂
    Culorile rezista bine, intreaga zi, insa nu mi se pare ca le intensifica nuanta. Oricum eu sunt multumita de el.
    Si eu as vrea sa il incerc pe cel de la Nars, am auzit numai lucruri bune, insa mi se pare tare scump😛

    1. Da, si eu am in plan sa il testez pe cel de la Radiant. Auzisem ca isi face treaba bine si are si un pret destul de ok.
      Si pe mine ma enerveaza ca este asa de scump cel de la NARS. Dar este tare, tare bun!

  3. Hmm, eu am pleoape foarte uleioase, fara primer nu rezista niciun fard mai mult de o ora, o ora jumate, asa ca iti dai seama cu cat interes am citit postarea🙂
    Acum am UDPP de care sunt foarte multumita, si planuiam sa incerc si TFSI, dar mai cam tentat cu NARS, o sa ma gandesc si la varianta asta. Am observat ca si Lisa Eldridge il foloseste destul de des.

Leave a Reply

