Romantic Nails Combo

Aveam in plan sa va arat aceasta manichiura la sfarsitul saptamanii trecute, dar am avut niste zile foarte, foarte aglomerate de abia apucam sa mananc sau sa dorm. Din fericire pozele cu unghiile am reusit sa le fac pe marti asa, in a treia zi de purtare. Chiar si acum dupa o saptamana si o zi mai am oja pe unghii si arata foarte bine, doar cuticulele au inceput sa fie usor afectate de vremea schimbatoare de afara.

Fiji Base Coat

Pe Essie Fiji v-am mai aratat-o acum ceva timp pe blog si va spuneam si atunci, afirm din nou si acum ca este una dintre ojele mele preferate de la Essie. Este foarte rezistenta, se aplica cu usurinta, devine perfect opaca in doua straturi si cred ca poate fi purtata oriunde, oricand si oricum. Este foarte delicata si infrumuseteaza instant orice unghie.

Inainte de ea am aplicat un singur strat de Essie Ridge Filling Base Coat pe fiecare unghie. L-am cumparat de curand si a fost prima oara cand l-am folosit. Mi-a placut, dar astept sa ii vad efectele in timp.

Essie Fiji Nail Polish

Essie Fiji Nails

Si ca sa transform manichiura intr-una si mai romantica am zis sa aplic peste Fiji cateva straturi de Deborah Lippmann Stairway to Heaven – un lac transparent ce contine sclipici/glitter multicolor in forma de patrat sau hexagon de diferite dimensiuni. Acesta poate fi purtat in diverse combinatii, dar eu am ales ceva mai simplu. Oricum mi-e cam teama cand o sa trebuiasca sa il sterg de pe unghii.🙂

Deborah-Lippmann-Stairway-to-Heaven

Deborah-Lippmann

1 Coat Essie Ridge Filling Base Coat +

2 Coats Essie Fiji +

2 Coats Deborah Lippmann Stairway to Heaven

Nuantele glitterului nu au iesit chiar adevarate, in poza par mai reci, in realitate sunt mai calde, mai vii. Am in plan sa il combin si cu o oja roz fuchsia tot de la Essie.

Sper sa va placa!

Va pup si va mai astept! O saptamana frumoasa sa aveti!

30 thoughts on “Romantic Nails Combo”

Leave a Reply

