Pantene Oil Therapy Elixir

Pantene Oil Therapy Elixir

De anul trecut, de cand mi-am cumparat tratamentul Moroccanoil Oil, nu am mai incercat si nici nu mi-am mai dorit sa incerc nici un alt ulei pentru par. Acum o luna si un pic am primit Pantene Oil Therapy Elixir de la Pantene Romania si de atunci il folosesc aproape de fiecare data cand ma spal pe par. A inceput sa imi placa destul de mult si daca ma urmariti constant pe blog l-ati vazut amintit la produsele preferate ale lunii septembrie.

Elixirul este imbogatit cu ulei de argan marocan fiind special creat pentru ingrijirea si protectia parului fara a-l incarca si mai mult decat atat faciliteaza uscarea si coafarea sa.

Eu il aplic fie pe parul uscat, fie pe umed, in functie de cum simt nevoia, agitand usor flaconul inainte. Evit radacinile si il distribui cu atentie, din palme direct pe varfuri si apoi il intind cu degetele cam pana la jumatatea lungimii parului. Uleiul are o textura usor absorbabila care hraneste parul deshidratat fiind si un excelent tratament pentru varfurile uscate si despicate, o singura pompita fiind suficienta pentru repartizarea corecta pe varfuri. Il folosesc si atunci cand imi prind parul in coada, aplicandu-l pe toata lungimea ei pentru a ramane dreapta si intinsa. Parul meu cam are tendinta sa se onduleze iar uleiul ma ajuta sa imblanzesc suvitele rebele.

Pantene Oil Therapy Elixir are o culoare auriu-galbuie, nu incarca parul, revitalizandu-l, descurcandu-l si conferindu-i netezime, control si un luciu frumos. Ca textura este mai light, mai apos decat cel de la Moroccanoil, mirosul nu este la fel de dulce si placut (dar eu oricum ma cam saturasem de cel de la Moroccanoil) si poate fi folosit pe toate tipurile de par.

Cantitatea este de 100 ml, ambalajul este usor recipientul fiind din plastic spre deosebire de cel de la Moroccanoil care este din sticla si este disponibil in supermarketuri la pretul de 22 de lei. Daca as exclude alcoolul denaturat pe care l-am observat in lista de ingrediente ar fi un produs foarte bun la un pret rezonabil.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “Pantene Oil Therapy Elixir”

  1. Mi-am cumparat si eu acest elixir, dar nu prea stiu cum sa-l folosesc. Adica il folosesc inaine de baie sau dupa ce fac baie. Sau dacatrbuie sa-mi clatesc parul dupa folosire . Ati putea sa-mi explicati?

    1. Buna Ramona. Eu il folosesc pe parul uscat dupa ce m-am spalat pe par inainte. Cateodata il mai aplic si pe parul umed pentru a mi-l proteja de aerul cald al uscatorului. Nu trebuie clatit.
      Deci dupa ce te speli pe par, il lasi sa se zvante un pic si apoi aplici uleiul in palme, dupa care il intinzi pe par, de la varfuri cam pana la jumatatea lungimii parului.

  2. Eu nu inteleg de ce au pus alcohol denat in el… L-am regasit si in cateva spray-uri de protectie termica, alea imi transormau parul in matura!

  3. Mă uitasem şi eu la ăsta, însă până la urmă l-am luat pe cel de la Balea din gama Oil Repair şi sunt f mulţumită. Şi miroase atât de fain ♥

Leave a Reply

