MAC RiRi Woo Lipstick

RiRi Woo Lipstick

MAC RiRi Woo este sexy, feminim, atragator si cred ca cel mai frumos ruj rosu dintre toate cele pe care eu le-am incercat. Nu au fost multe ce-i drept, mereu am simtit ca buzele rosii nu ma avantajeaza, singurul care m-a convins si singurul cu care am simtit ca imi sta bine a fost Russian Red. Pana la RiRi Woo. Ca o mica comparatie Russian Red este un rosu mai clar, iar RiRi Woo este mai rece, mai salbatic, mai senzual.
L-am cumparat, dupa cum ati vazut daca ma urmariti pe instagram, saptamana trecuta din Austria, atunci cand s-a lansat si in magazine colectia RiRi Hearts MAC. Chiar daca nu eram 100% sigura ca o sa mi se potriveasca (nu imi place si nici nu recomand sa incercati rujurile pe buze in magazin) nu m-am gandit prea mult, l-am pus in cos si am zis ce-o fi o fi. Ambalajul era prea dragut ca sa il las acolo.🙂 Acum nu regret deloc, este un ruj superb iar povestea noastra de iubire s-a infiripat de indata ce l-am incercat.

RIRI Woo

Apropo de ambalaj, este tare dragut si delicat fiind interesant imprimat cu semnatura Rihannei. Iubesc nuanta aceasta de rose-gold asa ca etuiul rujului este pe placul meu.

RiRi Hearts MAC Lipstick

RiRi Woo are o textura ce ofera o acoperire pefecta, chiar si intr-un singur strat, este foarte pigmentat, mat, dar nu-mi usuca deloc buzele. Bine, eu aplic si un pic de balsam inainte pe care apoi il sterg usor cu degetele. Deja buzele sunt hidratate si atunci orice ruj se intinde peste mult mai usor. Finisajul perfect dureaza ore intregi de vorbit.🙂 Ieri l-am purtat de dimineata pana seara si cand am ajuns acasa chiar am ramas surprinsa cat de frumos se vedea si dupa atatea ore.

Cred ca toata luna decembrie va fi pe buzele mele.🙂

MAC RiRi Woo

Daca vi-l doriti si voi Ioana anunta pe blogul ei ca incepand cu jumatatea lunii octombrie vor aduce colectia RiRi Hearts MAC si in magazinele de la noi. Asa ca fiti pe faza! Preturile sunt mai mari totusi decat in afara.

Si pe final va las poza cu mine de ieri pe care o puteti vedea si pe instagram.

Wearing MAC RiRi Woo on my lips today

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “MAC RiRi Woo Lipstick”

  1. E absolut superb, iti vine nemaipomenit, nu pot sa cred ca tu nu folosesti in mod frecvent rosu pe buze, mi se pare ca e culoarea ta, arati intr-un mare fel cu buzele rosii. Pff, demential, jur!!🙂

  2. E rau daca as spune ca daca as avea bani mi-as cumpara produsele pentru ca in primul imi place tare mult Rihanna? Haha :)) Omg, rujul e absolut superb, eu sunt obsedata de rujurile rosii, iar acum imi plac tare mult rujurile mate😀 Din pacate nu-mi permit produsele momentan, dar pot sa visez la ele :)) :*

  3. Doamne..nu mai am rabdare…nu mai am somn noaptea :))))
    Am sunat o prietena sa-mi opreasca primul ruj care intra in magazin ca mor aici de inima =))
    Este superb, perfect….nu mai am cuvinte :))) Nu cred ca si-a dorit cineva vreodata asa tare un ruj cum mi-l doresc eu pe asta :)) Bine..poate Ioana😛

Leave a Reply

