My evening skincare routine

Ramasesem restanta cu articolul despre rutina mea de ingrijire a tenului din fiecare seara. Cand v-am prezentat acum trei luni my morning sckincare routine am zis ca voi reveni cat de curand si cu my evening skincare routine. Dar am tot incercat produse, unele dintre ele nu ma multumeau pe deplin, le-am tot schimbat pana am ajuns la cele pe care vi le voi prezenta pe scurt in articolul de astazi. Ma inteleg foarte bine cu toate cele sase produse (din poza lipseste al saptelea pe care l-am introdus de curand) si daca n-as fi curioasa sa incerc de fiecare data altceva as putea trai fericita numai cu ele, cel putin un an. Mai schimb din cand in cand pe ici pe colo ceva, dar in mare cam acestea sunt constantele.

Reamintesc ca tenul meu este normal cu mici portiuni de piele uscata pe timp de iarna, iar nasul este singurul cu pielea mai grasa si cel care imi da cele mai mari batai de cap.🙂

Si acum sa va spun cum procedez:

blogEvening

Incep mai mereu cu demachierea ochilor, ma dau aproape in fiecare zi cu rimel, folosind iubita mea lotiune micelara Sensibio H2O de la Bioderma. Apoi aplic pe toata fata demachiantul crema Aloe Calming Facial Cleanser de la The Body Shop masandu-l usor cu miscari circulare si apoi il indepartez cu doua dischete demachiante imbibate bine in apa si stoarse. Imi place foarte mult acest produs, este delicat cu tenul si indeparteaza foarte repede si bine machiajul. Cateodata, cand nu am rabdare, aplic produsul pe fata cu ajutorul dischetelor demachiante. Dar recomand prima metoda, este mai eficienta. In zilele cand nu ma machiez absolut deloc o folosesc doar pe Bioderma. Ma spal apoi pe ten cu Aveeno Positively Radiant Cleanser, un produs pe care l-am cumparat de pe iHerb si de care sunt mai mult decat incantata. Are o consistenta placuta, o textura de crema-gel si curata cu adevarat tenul. Aplic o cantitate mica din acest produs, cam o pompita si jumatate, pe varful degetelor dupa care trec un pic degetele prin apa pentru a le umezi (oricum aveam mana deja umeda deoarece de fiecare data cand aplic un produs pe fata ma spal pe maini inainte, dar asa se intinde mai bine) si cu miscari circulare blande imi curat tenul pe toata suprafata lui timp de 20-30 de secunde. Clatesc bine cu apa si apoi il usuc tamponand delicat pielea cu un prosop curat, de fata, sau cu ajutorul servetelelor de hartie. Dupa ce tenul este perfect uscat aplic lotiunea tonica cu musetel de la Clarins si astept cam 3-4 minute pana aceasta se absoarbe in piele. Dupa toner urmeaza Resist Daily Smoothing Treatment with 5% Alpha Hydroxy Acid de la Paula’s Choice pe care il voi folosi pana expira desi nu am observat mari diferente in cele aproape opt luni de cand il am. Imi place in schimb textura lui fina si faptul ca se intinde foarte usor. La inceput il aplicam o data la doua-trei seri, acum il folosesc aproape zilnic. Am in plan sa il inlocuiesc cu Clarins Exfoliating Toner. Si atunci voi face si mici modificari ordinii in care folosesc produsele. Dupa 10-15 minute aplic crema de ochi Redermic C Yeux de la La Roche Posay. Am inceput sa o folosesc abia acum o luna si sunt tare multumita de ea. Nici nu mai vreau sa incerc o alta crema de ochi. Si continui cu uleiul Midnight Recovery Concentrate de la Kiehl’s, cel care nu apare in poza de grup.

Midnight Recovery Concentrate

Cam acestea sunt produsele de ingrijire pe care le folosesc eu seara de seara. As mai avea nevoie de un serum, dar deocamdata nu m-a convins nici unul sa il adaug in lista. Astept sugestii de la voi. Ce serum va place?

Si acum va spun noapte buna!

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “My evening skincare routine”

  1. Serul de la Estee Lauder Advanced Night Recovery Complex II e cel mai bun, eu il folosesc de mult si apoi aplic crema Extra-Firming Night Rejuvenating Cream.

  2. Un adevarat ritual.
    Cred ca trebui sa citesc in fiecare seara postarea ta. Uneori din lene sar peste tonifiere… rusinica, rusinica.🙂
    Pupici

  3. Nu folosesti nici o crema antirid?
    Ca serum ce mi-a placut mie pentru zi Serumul Clarins Extra-Firming Tightening Lift Botanical Serum si pentru seara Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II de care eu sunt foarte multumita si il folosesc over and over again.
    Pupici,
    Ema

  4. Interesanta rutina ta! Mi-a starnit curiozitatea uleiul de Kielh’s. E chiar atat de hidratant? Ti-e bine cu el si in perioada rece? Eu iarna aplic uneori crema hidratanta pentru ten uscat…atat de tare mi se usuca fata uneori:(.

  5. Cam de vreo 3 luni tot imi propun si eu sa fac o testare cu rutina de dimineata, dar nu mai ajung. Eu seara folosesc demachiant, spuma de la Nivea, crema de ochi, crema de fata, uneori scrub.

Leave a Reply

