Noua ambasadoare Lancôme

In ultimul an am fost atrasa de toate colectiile lansate de cei de la Lancôme. Reamintesc aici cel mai frumos blush al toamnei dupa parerea mea: Lancôme Blush Rose Désir de care sunt absolut fascinata.

De curand am aflat si am zis sa va impartasesc si voua ca incepand cu colecţia de primavara French Ballerine, ce va fi lansata la inceputul anului 2014, Lily Collins va fi noua ambasadoare Lancôme. “Cu farmecul, graţia şi modernitatea ei, Lily Collins este intruchiparea perfectă a feminitaţii pe care o iubim atat de mult la Lancôme”.

Lily Collins

Daca numele nu va este cunoscut va aduc aminte de Alba Ca Zapada din filmul Mirror Mirror, film in care a jucat alaturi de Julia Roberts, o alta imagine a brandului Lancôme. Mie mi-au ramas in minte sprancenele ei naturale, negre, bogate, perfect definite.

Si inca un indiciu despre noua frumusete de la Hollywood: Lily Collins este si fiica cunoscutului muzician Phil Collins.

Eu una sunt nerabdatoare sa vad colectia de primavara.🙂

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Noua ambasadoare Lancôme”

Leave a Reply

