The Body Shop Camomile Gentle Eye Make-Up Remover

Am disparut cateva zile din peisaj, aveam nevoie de o pauza si totodata am incercat sa imi rezolv cateva probleme pe care le-am tot amanat. De rezolvat nu s-au rezolvat, daca nu faci lucrurile la timp e mai greu mai tarziu, dar eu sper sa fie bine.

Bineinteles ca am profitat de zilele libere si m-am relaxat unde altundeva decat la shopping.🙂 Pe instagram am pus cateva poze cu ce produse mi-am mai cumparat.

Cea mai incantata sunt de rujul Riri Woo din colectia RiRi Hearts MAC. Am avut noroc ca l-am gasit in primul magazin MAC in care am intrat. In restul magazinelor (pentru ca nu prea pot sa ma abtin sa nu intru cand trec pe langa un magazin MAC) era sold out. Vi-l voi arata cat de curand si pe blog.

The-Body-Shop

Si sa revin la subiectul de astazi, demachiantul cu extract calmant de musetel pentru ochi de la The Body Shop, care pentru mine a fost o usoara dezamagire. In primul rand ma bucur ca mi-am cumparat doar varianta mica de 60 de ml pe care am dat 12 lei. Si in al doilea rand produsul este destul de economic asa ca daca il folosesc numai si numai pentru ochi nu prea se merita sa imi cumpar varianta de 250 de ml deoarece nu cred ca as fi terminat-o, dat fiind faptul ca produsul nu prea imi place si ma bucur ca nu am facut-o.

De ce spun dezamagire? Pentru ca nu este eficient. De bifazicul Farmec ma saturasem, este prea uleios, lotiunea micelara Bioderma nu face de fiecare data fata si aveam nevoie de un produs care sa imi stearga rapid si bine rimelul de la ochi. Si astfel am ales sa incerc noul demachiant pentru ochi cu extract de musetel de la The Body Shop. Are reviewuri pozitive, este notat GOOD pe Beautypedia, dar din pacate mie nu prea mi-a fost de ajutor. Bioderma curata mult mai bine decat el si totusi The Body Shop Camomile Gentle Eye Make-Up Remover promite o indepartare eficienta si delicata a machiajului de la ochi. Pentru ca genele sa fie bine curatate, si nu includ aici rimelul waterproof, am nevoie cam de trei dischete pentru fiecare ochi.

Un alt lucru care nu prea ma incanta la el este mirosul. Nu este extrem de deranjant, dar mie nu imi place, am impresia ca ma dau cu un produs usor mucegait sau cu o solutie antimucegai.😦

In rest pot sa spun ca este ok. Textura apoasa si consistenta foarte lejera este pe placul meu. Nu m-au piscat ochii de la el, nu mi s-au inrosit si nici iritat asa ca produsul nu m-a deranjat in nici un fel. Daca si-ar fi facut meseria bine si ar fi mirosit mai a musetel, doar culoarea galbuie aduce cu ceaiul de musetel, cred ca l-as mai fi recumparat. Mai ales ca sticluta aceasta mica o pot lua foarte usor cu mine in calatorii. Totusi cred ca daca i se desface capul bine o voi pastra si voi pune un alt produs in ea atunci cand voi pleca pe undeva.

Dupa ce il termin vreau sa incerc si varianta waterproof din aceeasi gama: Camomile Waterproof Eye Makeup Remover cel pe care mi-am dorit initial sa il cumpar, dar fiind ceva mai scump am renuntat. Acesta are si calificativul BEST pe Beautypedia.

Voi ce produs folositi pentru demachiarea ochilor?

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “The Body Shop Camomile Gentle Eye Make-Up Remover”

  1. Buna
    Eu momentan folosesc laptele de la Elmiplant, tot din motive de rimel. Al meu nu e waterproof, e doar formula long wear, greu de demachiat, si ne intelegem ok. Folosesc dischete mari, ovale, si una pe ochi e suficienta, dar recunosc ca la inceput stau cu ele ca si cu o compresa, pana se “inmoaie” putin rimelul🙂
    Ingredientele par ok (am parcurs abia pana la jumatate, e prea lunga lista), dar eu nu am tenul foarte sensibil, si ii tolerez foarte bine parfumul.
    Hope it helps

  2. Eu cred ca raman la bifazice.
    Mi se pare ca indeparteaza rapid si eficient machiajul. Bine, recunosc visez si la bioderma. ;))
    Pupici

Leave a Reply

