September Beauty Favorites

Luna septembrie s-a dus ca vantu’ si ca gandu’. Va spun sincer ca nu stiu pe unde si in ce directie, abia daca am apucat sa o vad. Scria cineva zielele trecute pe facebook ca mai sunt fix trei luni pana la Craciun, asa este si mie nu imi vine sa cred.😦

Dar sa trecem la lucrurile de moment si acestea sunt produsele care mi-au facut un septembrie mai frumos. Nu am foarte multe preferate noi deoarece am incercat sa folosesc cat mai des produsele care imi plac in general.

Incep ca de fiecare data cu produsele de make-up:

September Beauty Favorites

Illamasqua Satin Primer – pe care l-am cumparat prin vara si nu am inceput sa-l folosesc decat luna aceasta. Imi place tare mult, as putea spune ca inlocuieste cu succes crema de fata, contine filtre de protectie solara UVA si UVB si orice fond de ten sau BB Cream se aseaza frumos peste. Asigura in acelasi timp o rezistenta sporita a machiajului. Am inceput sa ma indragostesc incet, incet de podusele Illamasqua.

MAC Girl About Town – un ruj de care nici acum nu m-am saturat. Mai multe detalii am scris despre el aici.

Mai nou imi place sa-l combin cu MAC Embrace Me Lip Pencil – un creion de buze superb, descris ca “a vivid pinkish fuchsia“. Este cremos, rezistent si cateodata il port doar pe el pe buze aplicand peste un pic de lipgloss, dar cel mai des il folosesc ca baza pentru Girl About Town. Dupa cum observati imi plac nuantele de fuchsia pentru buze.🙂

Nivea Lip Butter Caramel Cream Kiss – pe care l-am primit de la Elisa (din pacate nu l-am vazut si in magazinele de la noi) si nu pot sa va descriu in cuvinte ce delicios este. Atunci cand ma dau cu el imi vine sa-l mananc tot bine.

Farmasi Catwalk Ilusion Mascara – primele dati in care l-am folosit nu prea mi-a placut, era prea lichid si imi lipea genele. Acum cand s-a mai uscat ma inteleg de minune cu el si a fost rimelul pe care l-am folosit aproape in fiecare zi in ultimele saptamani. I s-a sters si scrisul de pe el.🙂

September-beauty

Pantene Oil Therapy Elixir, cu ulei de argan marocan, i-a luat incet, incet locul uleiului de par pe care il foloseam anterior, cel de la Moroccanoil. Nu este la fel de bun, dar se apropie si este si mult mai ieftin. Si cum de acela ma cam plictisisem, a fost o placere sa il descopar pe cel de la Pantene. Ii voi face review cat de curand.

Aveeno Positively Radiant Cleanser – a devenit cleanserul meu preferat. Curata delicat, dar eficient, miroase adevarat si dupa fiecare utlizare imi simt tenul proaspat si intr-adevar spalat. L-am luat de pe iHerb si cu siguranta il voi recumpara.

Aesop Parsley Seed Facial Cleansing Masque – pur si simplu o iubesc, pe tenul meu face minuni. Cat e ea de scumpa isi merita fiecare banut. De fiecare data cand ma dau cu ea fata imi devine mai vie, mai ferma, mai luminoasa si mai curata.

La final, vreau sa adaug si serialul pe care l-am urmarit cu placere luna aceasta: Orange Is the New Black. Daca nu stiti la ce seriale sa va mai uitati eu vi-l recomand.

Orange-is-the-New-Black

Si gata si prima luna din toamna acestui an. Bine ai venit Octombrie cu ale tale ploi!

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “September Beauty Favorites”

  1. Ma tot invart si eu de vreun an de zile pe langa masca de Aesop, mai ales ca acum a venit brandul asta si-n Romania. Contine insa alcool denaturat si asta ma tine in loc.

Leave a Reply

