First Impressions

Ieri mi-a venit ideea sa va scriu prima impresie pe care mi-am format-o despre trei produse pe care le-am folosit o singura data. In functie de cat de bine ma voi intelege cu ele pe parcurs le voi face si un review mai amanuntit.

Fekkai Summer Hair Marine Clean Detox Shampoo

Incep cu samponul Fekkai Summer Hair Marine Clean Detox Shampoo pe care l-am cumparat in august la reducere din Sephora. L-am folosit prima data sambata seara cand m-am spalat pe par. Toata saptamana aproape folosisem fixativ, sampon uscat.. asa ca aveam parul destul de incarcat.

Samponul detoxifiant si purifiant Fekkai imbogatit cu alge marine lasa parul stralucitor, moale si il curata de impuritati si reziduuri. Sunt foarte pretentioasa atunci cand vine vorba de sampoane. Mai bine zis, parul meu in ultimul timp a devenit destul de pretentios si cu greu gasesc produsele care sa-l mutumeasca si pe el, cat de cat. Fekkai pare sa fie pe drumul cel bun. In primul rand are un miros tare placut, nu stiu sa il descriu bine, o combinatie de miere, caramel si vanilie care iti imbie simturilele si te indeamna la visare.🙂 Iar dupa prima spalare, intr-adevar parul meu a devenit matasos, mai moale si mai usor de coafat. In mod normal sampoanele clarifiante actioneaza prin inlaturarea produselor de styling, murdariei, uleiului de pe par si scalp, dar in acelasi timp multe dintre ele usuca firul de par sau scalpul. Cu acest sampon deocamdata nu s-a intamplat acest lucru, fapt ce nu poate decat sa ma bucure.

Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel

O mostra de Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel de la Paula’s Choice. Pe care am folosit-o duminica dimineata. Mi-a placut textura gelului, se intinde usor si se absoarbe la fel de usor, hidrateaza indeajuns pielea, tenul ramane matasos, dar nu lucios si poate fi o baza buna pentru machiajul fetei. In trecut am avut o mostra si din Hydralight Moisture-Infusing Lotion care mi s-a parut mai potrivita pentru tenul meu si pe care am in plan pe viitor sa mi-o cumpar. Stateam un pic in cumpana pana sa incerc acest gel deoarece nu stiam pe care dintre cele doua produse sa aleg.

Nars Brow Perfector

Noul creion de sprancene Nars Brow Perfector in nuanta Caucase. Poate ca este prea devreme sa spun acest lucru, dar cred ca este unul dintre cele mai bune produse pentru sprancene dintre toate cele pe care eu le-am incercat (daca nu cel mai bun). Imi place mult si Brow-Wiz-ul de la Anastasia Beverly Hills, dar acum Nars Brow Perfector m-a vrajit mai tare. Ma deranjeaza un pic la el textura, mi-ar fi placut sa fie ceva mai cremos, dar culoarea si modul natural in care imi defineste sprancenele (da, am trisat un pic aici deoarece l-am folosit de trei ori :)) depasesc micile incoveniente.

Si cam atat!🙂 Daca va plac aceste postari voi incerca sa mai scriu si pe viitor. Doar sa tin minte atunci cand folosesc un produs pentru prima data ca trebuie sa ii fac poze si sa scriu repede parerea despre el.

Voi ati folosit vreunul dintre produsele de mai sus?

Pentru maine pregatesc preferatele lunii asa ca fiti pe faza.🙂

Va pup si va mai astept! O saptamana superba sa aveti!

8 thoughts on “First Impressions”

  1. eu am incercat cremele PC si dintre cele doua, mi-am luat-o fullsize a treia oara deja pe cea Hydralight. imi place si Skin Balancing, dar nu mi se pare suficient de hidratanta. te pup!

Leave a Reply

