Flormar 028 Nail Polish

Flormar

Cumparasem oja Flormar in numarul 028 anul trecut cam pe vremea acestea, dar nu am folosit-o niciodata pana acum doua sapatamani cand mi-am amintit de ea. Nuanta este potrivita pentru toamna, un visiniu-maroniu profund, iar din punct de vedere calitativ este la fel de buna ca mai toate ojele Flormar. Se aplica foarte usor, devine perfect opaca in doua straturi, se usuca repejor si rezista zile intregi. Eu am purtat-o fara problema o saptamana. Are un luciu intens, o consistenta placuta si nici nu mi-a patat unghiile. Am “uitat” sa aplic basecoat si chiar mi-a fost teama ca imi va colora in mod neplacut unghiile.

Flormar-028

Flormar 028 Nails

Flormar Nails

Mie imi place destul de mult si chiar mi-a parut rau ca nu am profitat si anul trecut de ea. Voua cum vi se pare?

Care sunt ojele voastre preferate de la Flormar?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Flormar 028 Nail Polish”

  1. E fantastică nuanţa, gotta have it. Cât despre colorat unghia, eu am folosit o ojă Flormar, într-o vacanţă cu o prietenă, cu şi fărp base coat, tocmai ca să vad dacă le colorează. Nici vorbă. Singura problemă e că s-a cam ciobit, după vreo două zile, doar că şi unghiile mele sunt de vină.

Leave a Reply

