Goodbye empties II

Surprinzator de repede am mai terminat o plasa intreaga de produse si cum nu vreau sa le mai tin prin casa mult, mai bine vi le arat acum inainte sa le arunc. De fapt ele sunt terminate cam de multisor, dar nu am apucat sa le fac decat astazi poze. Acum fericire ca pot scapa in sfarsit de ele.🙂

De la articolul trecut cu podusele consumate m-am hotarat ca de acum incolo sa le pun titlul “goobye empties” asa ca acesta de astazi este partea a II a. Am o banuiala ca foarte, foarte curand va urma si partea a III-a.

Asadar cele din partea a II-a sunt:

1

Exfoliantul de corp cu aroma de capsuni de la Avon la care mi-a placut mult mirosul. Pentru brate si maini mi s-a parut bun, dar pentru picioare nu il vad foarte potrivit deoarece este un produs cam bland in contact cu pielea. Pentru picioare, in general, imi doresc ca produsul ales sa exfolieze bine, bland, dar in acelasi timp eficient. L-as mai cumpara doar pentru faptul ca este destul de ieftin.

Laptele de corp hranitor sub dus Nivea despre care am scris mai multe detalii aici. Pentru o semi-hidratare rapida este un produs bun. Dar mi se pare ca s-a consumat mult prea repede si nici nu l-am folosit pe tot corpul. As vrea sa imi cumpar si lotiunea de corp hidratanta sub dus, de curiozitate.

Sampon Tigi Bed Head Urban Antidotes – Resurrection Shampoo pe care l-am folosit pana la final, dar nu mi-a placut in mod deosebit. Nu m-a facut sa imi doresc sa il recumpar. Mirosul mi s-a parut interesant asa, dar produsul in sine este mediocru.

Spuma pentru igiena intima Multi-Gyn FemiWash- Bioclin care mi-a placut destul de mult. Are o formula blanda, extrem de delicata, curata bine, nu contine sapun, parfum, conservanti. Dar are si un minus in cazul meu: se consuma parca mult prea repede. Nici pretul nu este prietenos, in jur de 35 de lei, depinde de magazinul din care o cumparati.

Gel de dus Twilight de la Lush lansat anul trecut de Sarbatori. La inceput mi-a placut mult mirosul sau de lavanda, dar spre final asa de tare ma plictisisem de aroma lui de abia asteptam sa il termin.🙂

2

Lotiunea micelara de la L’Oreal care mi-a placut mult mai putin decat preferata mea de la Bioderma. Nu curata la fel de bine, cel putin in cazul meu, si nici nu am aceeasi senzatie placuta pe piele sau la ochi atunci cand o folosesc. Nu cred ca mi-o voi mai cumpara, cel putin nu in viitorul apropiat. Poate pana atunci vor schimba si ambalajul care nu este tocmai cel mai bun: orificiul prin care iese lotiunea este cam mare si mai mereu imi curge mai mult produs decat am nevoie.

Solutia micelara Bioderma Créaline H20 clar preferata mea de vreo trei-patru ani de zile, nici nu mai stiu. Trebuie sa am mereu in casa macar o sticluta cu ea. Pe a mea scrie Créaline H20 deoarece este cumparata din Franta, la noi se numeste Sensibio H20, dar este acelasi produs.

Vitamin E Cream Cleanser de la The Body Shop un produs pe care il recomand cu mare drag daca va plac cleanserele de tip “lapte demachiant”. Review i-am facut aici. In prezent folosesc Aloe Calming Facial Cleanser tot de la The Body Shop cotat BEST pe Beautypedia si sunt mai mult decat incantata de el. Apropo de asta, va anuntam si pe pagina de facebook ca cei de la The Body Shop au oferta in aceasta perioada: la achizitionarea oricarui ruj din gama The Body Shop Colour Crush veti primi gratuit demachiantul Aloe Calming Facial Cleanser.

The

Servetele demachiante revigorante Nivea bune doar in caz de maxima urgenta. Mai multe detalii aici.

3

Despre produsele din poza de mai sus nu am mare lucru de zis. Nu prea mi-au placut, pe unele le-am terminat cu chiu cu vai, iar pe altele le arunc pentru ca nu ma inteleg deloc cu ele. De exemplu samponul uscat No Drought de la Lush. Chiar nu l-am putut folosi, pe langa faptul ca nu vedeam nici o diferenta atunci cand ma dadeam cu el mai faceam si numai mizerie in chiuveta si pe jos.

Dizolvantul Corona l-am cumparat din Real deoarece era mai ieftin, dar nu m-a convins prea tare. Curăta destul de greu oja de pe unghii.

4

Concealer-ul Wake Me Up de la Rimmel este un produs ieftin si tare bun. Mie mi-a placut mult si cu siguranta daca nu as avea atatea anticearcane la momentul de fata l-as fi recumparat. I-am facut un minireview aici si l-am adaugat in lista produselor de machiaj bune care nu costa mai mult de 50 de ron.

Rimelul Aqua Smoky Lash de la Make Up Forever pe care imi place sa il folosesc vara cand este foarte cald afara. Nu curge si nici nu se imprastie inestetic in jurul ochilor, dar separa si alungeste frumos genele.

Si cam atat cu partea a IIa. Cred ca peste doua saptamani voi poza produsele din partea a IIIa si pe urma nu mai stiu cand. M-am cam plictisit sa strang ambalajele goale.🙂

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “Goodbye empties II”

  1. De când tot vreau să încerc cleanser-ele astea două de la The Body Shop…Și am acum destule pe stoc. În rest, felicitări pentru sporul avut la terminat produse :))

  2. Avem destule produse preferate in comun😀

    Despre exfoliantul de la AVon am exact aceasi parere. Imi place mult, dar e prea bland…

    Te pup

    shoeper-women.blogspot.com

  3. Oa cate produse goale!!
    Ador lotiunea Bioderma si la fel ca si tine o folosesc de 3 4 ani nici nu mai stiu. Oricum e cert ca nu ma voi satura de ea prea curand.
    Lotiunea de corp Nivea sub dus nu ti-o recomand, mie nu mi-a placut deloc. Chiar cred ca este primul produs Nivea care m-a dezamagit.
    Pupici!

  4. Eu cu exfoliantul de la Avon am o relatie de iubire-ura. Imi place mirosul pana la un moment dat cand simt ca ma intoxic.
    O sa trec concealer-ul de la Rimell pe lista cu ce imi voi cumpara in curand. Imi doresc sa il incerc.

  5. Eu sunt cel mai mare fan al solutiei Bioderma si am terminat si ultima sticla care o aveam aici si acum o caut si nu dau de ea pe aici prin magazine poate doar sa ma descurc pana vin acasa in vacanta cu cea de la Body Shop cu vitamina E.
    Pupici,
    Ema

  6. Te poti lauda, o daaa.🙂
    Eu sunt fana a scrub-ului Avon iar la Bioderma inca mai visez. Sper sa prind si eu o oferta buna pana la urma.🙂
    Pupici

  7. hmm eu nu ma pot impaca deloc cu solutia micelara de la Bioderma, mi-am cumparat direct de la mama ei 2*500 ml si nu am folosit decat jumatate din primul bidon, pt ca nu mi-a mers😦

      1. faceam niste bubite care se transformau apoi in cosuri😦.
        prima oara nu mi-am dat seama si am continuat, era un produs nou introdus si apoi m-am gandit ca el ar putea fi prb, asa ca am renuntat, iar acum zace o sticla nedesfacuta de 500 ml si una jumatate😦

Leave a Reply

