5 Shades of Autumn for Nails

Am stat, m-am gandit bine si am ajuns la concluzia ca sunt foarte atrasa de ojele in nuante tomnatice. Nu neg ca imi plac destul de mult si pastelurile, dar parca visiniu, bordo, violet pruna, gri lunar, albastru inchis, argintiu, albastru verzui suna mai bine pe unghiile mele.

Mi-a fost greu sa ma hotarasc, dar pana la urma am ales din colectia mea, cinci cele mai ispititoare lacuri de unghii pentru acest anotimp si cele pe care am de gand sa le port foarte mult in lunile care vor urma.

5 Shades of Autumn for Nails

5 Shades of Autumn

Essie Bahama Mama un rosu-visiniu-burgundy, o nuanta superba pentru toamna. Ii voi face cat de curand si poze aplicata pe unghiile mele.

Essie

Zoya Cynthia un gri-albastru-verzuliu inchis sters, o nuanta interesanta si o oja foarte buna si rezistenta.

Zoya

Catrice Dirty Liana un verde rece, tomnatic.

Catrice

Sparitual Bismuth o oja duo-chrome metalizata. Am avut-o saptamana trecuta pe unghii si a rezistat eroic 7 zile. Poze cu ea cat de curand.

Spa-Ritual

IsaDora 610 Bare Fudge un gri-maroniu-movuliu tare frumos. O am chiar acum pe unghii si imi place mult. Devine perfect opaca intr-un singur strat si se aplica rapid si frumos.

IsaDora

Iar pe lista de dorinte mai am aceasta oja de la Essie-Going Incognito pe care sper ca o gasesc la standul Essie de la Targul desfasurat la Romexpo week-endul acesta, in cazul in care voi ajunge acolo.

Essie  Going Incognito

Care sunt ojele voastre preferate toamna aceasta?

Va pup si va mai astept!

P.S. Zilele acestea voi verifica inscrierile la concursul de pe pagina de facebook si cat mai curand voi anunta castigatoarea.

22 thoughts on “5 Shades of Autumn for Nails”

Leave a Reply

