Laura Mercier Secret Camouflage in SC-3

Laura-Mercier-Secret-Camouflage in SC-3

Mi l-am dorit, l-am vazut, mi-a placut, l-am incercat, l-am testat, am plecat, din nou l-am visat si intr-un final mi l-am cumparat. Este vorba, dupa cum v-ati dat deja seama din titlu, de concealerul Secret Camouflage de la Laura Mercier. Prima si prima oara mi-a atras atentia acum cativa ani cand urmaream cu placere tutorialele lui Kandee Johnson (acum nu o mai urmaresc deloc, nu imi mai place). Apoi Lisa Eldridge a fost cea care m-a convins sa ii dau o sansa. Dar mi se parea si atunci, chiar si acum, un produs destul de scump si chiar daca stiam ca imi va fi de mare ajutor am rezistat si prima oara cand l-am incercat nu mi l-am cumparat.

Sunt multe corectoare si anticearcane pe piata, in culori diferite, cu texturi diferite, in ambalaje diferite, dar destul de putine sunt cele care fac cu adevarat ceea ce promit. Din fericire Secret Camouflage este unul din ele, cel putin in opinia mea. Mi se pare produsul perfect pentru a masca imperfectiunile tenului: pete, cosuri, cicatrici, roseata, vinisoare si poate fi folosit fara probleme pe toate tipurile de ten. Dupa cum observati nu am adaugat si cearcanele deoarece in cazul meu nu il vad un produs potrivit pentru zona ochilor. Insa din descrierea lui pare sa fie un produs care sa ascunda foarte bine semnele lasate de oboseala.

Nu am pete foarte vizibile, nici urme de cosuri, dar motivul principal pentru care mi-am cumparat acest produs este pentru a-mi camufla roseata din zona nasului si a barbiei si vinisoarele din lateralele nasului. Cu fondul de ten le acopeream eu ce le acopeream, dar dupa o ora, daca ma uitam in oglinda iar le vedeam. In schimb Secret Camouflage imi uniformizeaza fata excelent oferind un aspect natural, matifiat si confortabil. Iar cand imi mai apare cate-un nazdravan de cosulet imediat il acopar cu el si pot sa stau linistita toata ziua.

Laura Mercier SC-3

Kit-ul Laura Mercier Secret Camouflage este disponibil in opt nuante de la SC-1->SC-8, eu mi-am ales SC-3 si cele doua culori mi se potrivesc foarte bine. In dreptunghiul mai mare este un corector cu o tenta galbuie deschisa, iar in dreptunghiul mai mic este un corector cu o tenta roz-portocaliu inchis. Ideea este sa le amestecam pe amandoua pana obtinem nuanta de care avem nevoie sau in functie de culoarea tenului nostru le putem folosi separat ori pe una ori pe cealalta. Cand pielea este mai deschisa il folosim pe cel mare, iar cand pielea este mai inchisa pe cel mai mic. Eu le combin iar rezultatul il aplic pe ten.

Cele doua corectoare au o textura cremos-pudrata, cred ca cel micut este usor mai cremos si imi place ca rezista chiar si la umiditate, transpiratie, transfer. In lateralele nasului il intind cu degetul, tapotand usor, iar pe micile pete si cosulete folosesc pensula Accent brush de la Real Techniques disponibila in Starter Set. Iau pe varful pensulei cele doua nuante combinate si pic-pic aplic pe semn sau cos. In jurul ochilor, pentru a ascunde cearcanele, nu il folosesc; imi plac mai mult produsele care sa ilumineze privirea. In acest caz consistenta greoaie si aspectul usor pudrat mi-ar incarca inutil zona respectiva.

Dar pentru restul fetei este cel mai bun produs de acest gen: ascunde perfect micile probleme ale tenului, rezista timp indelungat si uniformizeaza foarte bine si frumos zona afectata, astfel incat sa nu existe diferente de culoare.

Ambalajul este simplu, compact, usor de luat in geanta avand si o oglinda maricica in interior.

Secret Camouflage a devenit un produs aproape nelipsit din rutina mea de make-up si chiar in unele zile, de exemplu in weekend, nu mai simt nevoia sa folosesc fond de ten ci doar acest concealer. Iar daca aveti probleme cu cosurile si cu urmele lasate de ele acest produs ar putea deveni o binecuvantare. Doar ca trebuie sa descoperiti mixul care sa vi se potriveasca.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Ce corector folositi si sunteti multumite?

Va doresc un week-end placut in continuare. Pentru mine a inceput cam urat, astazi am avut toata ziua o durere de masea de imi venea sa ma sui pe pereti. Acum parca s-a mai pototlit si sper ca o sa pot dormi la noapte.😦

Va pup si va mai astept!

27 thoughts on “Laura Mercier Secret Camouflage in SC-3”

  1. Buna. Si eu vreau sa-l cumpar dar nu am reusit sa gasesc un site online care sa fac shipping la un pret rezonabil in Romania.Tu de unde l-ai cumparat si cu cat? Eu sunt din Brasov iar aici nu am de unde sa-l cumpar. Merci.

  2. Vai de mine de cand urmaresc si eu acest produs… L-am tot vazut pe strawberry, insa nefiind un produs ieftin, nu am vrut sa risc cu nuanta. Daca zici ca in patratul mai mare nuanta este spre galben, cred ca mi s-ar potrivi si mie. Am auzit numai lucruri bune despre aceasta paleta corectoare. Momentan folosesc un corector de la MAC de care sunt tare multumita. Cand s-o termina, cine stie, poate o sa -l iau pe cel prezentata de tine.

  3. ce frumos ai descris produsul, ca imi vine sa il cumpar. eu am ten normal spre mixt, uneori, dar am pielea f transparenta si cateva vinisoare mereu se vad….

    1. Am avut si eu acum cativa ani de la Rimmel, din acela stick asa si ma dadeam cu el de fiecare data cand imi aparea cate-un cos si imediat il usca. Mi-a placut chiar foarte mult.

  4. Arata bine, descrierea ta e detaliata si daca spui ca se potriveste tuturor tipurilor de ten mi-ai atras atentia.
    Eu am un ten gras, pete exista si sunt curioasa cat de bine le poate estompa.

  5. Am avut şi eu, acum ceva timp, Laura Mercier Undercover-3 Secret Camouflage. M-a încântat la început, însă după vreo două luni, parcă nu mai era acelaşi produs, nu mai rezista, se strecura în liniile fine. Pentru moment, am renunţat la orice corector, din pricina bronzului. Te pup şi ai grijă cu măseluţa, sper să te lase :*

    1. Sper sa nu patesc si eu la fel cu el. Deja il am de aproape trei luni, dar nu da semne de schimbare.
      Multumesc frumos, si eu am sperat sa ma lase, dar se pare ca nu vrea de nici un fel.😦

  6. Si eu il am pe lista, dar nu prea am chef sa comand de pe strawberry ca mai nou vin coletele iar la vamala. Momentan mi-am facut damblaua si mi-am luat un corector de la MAC de care sunt multumita.

    1. Monica, l-am luat din Germania eu. Dar il poti comanda de pe strawberry. La nuante intai m-am uitat pe internet, am cautat swatchuri, iar apoi am incercat in magazin.

Leave a Reply

