Parfumul I am naked

Stiti ca iubesc parfumurile. O Doamne, pasiunea asta pentru ele m-a lasat de multe ori cu portofelul gol.🙂 Mai nou Si de la Giorgio Armani m-a prins in mrejele lui si nu stiu cand si cum voi mai scapa din ele.

ARMANI Si

Dar subiectul nu este Si deocamdata, ci aroma care te dezbraca!🙂 V-am pus un pic pe ganduri, nu?

De mult auzisem de parfumul I am Naked lansat de compania I Am by Danica Siegel, am vrut sa va scriu si voua despre el, l-am pus  pe lista de asteptare, dar am uitat. Zilele trecute una dintre prietenele mele mi-a amintit de un alt parfum produs de acceasi companie sub numele de I am naughty.

Dar mie gandul tot la “I Am Naked” imi este, despre care creatorii spun ca miroase a… goliciune. Aroma este un mix de bergamota, acai berry, iasomie, geranium, ylang-ylang, violeta, sandalwood si oakmoss si ar aduce chiar cu mirosul pe care il are pielea curata, neacoperita de alte substante, a celui care il poarta. Eu sunt tare curioasa de felul in care miroase pielea mea!🙂

Parfumul arata asa, iar mica povestioara suna asa.

edpnaked

naked5

Pe langa I am naked mai sunt disponibile inca opt arome cu diferite denumiri: I am true, I am blessed, I am free, I am hot, I am love, I am peace, I am me, I am naughty si cred ca pot fi niste cadouri dragute de oferit persoanelor dragi.

I am

Cum vi se pare? Sunt oamenii inventivi?🙂

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Parfumul I am naked”

  1. Ce dragute sunt, as alege I am true (imi place albastrul ala :D)

    Apropo de naked sau de cum miroase propria piele … mi-am cumparat acum multi ani (eram in liceu) Freya, de la Oriflame, ca imi placea sticla, nici nu stiam cum miroase. Si am constatat ca nu-mi place, asa ca l-am aruncat in dulap. Intr-o zi, nu stiu prin ce minune, mi-a trecut prin cap sa-l pulverizez si pe mine (nu facusem asta, dòh!) si, supriza! Mi-a placut, mi se parea ca miroase a mine, dar un pic mai “strident”. Ce sa zic, am descoperit apoi ca nu mai este in catalog :)))

  2. Ei zic insa mirosul pielii este diferit la fiecare, nu as vrea ca cineva sa se gandeasca la nuditatea mea simtind acest parfum :))😀 Eu si asa le prefer in general persistente dar sesizabile doar la apropiere.
    xo

Leave a Reply

