Lip Balms

Lip Balms

In functie de fiecare moment al zilei am cate un balsam de buze pe care il folosesc.

In mod normal, ar fi trebuit sa incep cu produsul cu care ma dau in fiecare dimineata, dar atunci cand am facut poza nu m-am gandit sa le sortez asa iar intamplator le-am aranjat seara > dimineata.

Asa ca voi incepe cu Nivea Lip Butter Raspberry Rose cutiuta cu untul de buze care sta pe noptiera si isi asteapta cuminte randul in fiecare seara dupa ce ma bag in pat.

Untul NIVEA Lip Butter cu aroma de zmeura miroase delicios, imi vine sa-l mananc nu alta, este hidratant si il intind foarte usor cu degetul pe buze avand o textura cremos-ceroasa. Deoarece seara inainte de somn sunt spalata foarte bine pe maini nu ma deranjeaza ca trebuie sa folosesc degetul atunci cand il aplic. Aroma placuta a zmeurei si gustul dulce acrisor-aromat il fac potrivit seara de seara, ajutandu-ma sa ma relaxez, iar untul de shea si uleiul fin de migdale asigura buzelor in fiecare dimineata un aspect de catifea. Ca un produs de zi nu il vad foarte potrivit deoarece lasa la suprafata buzelor o pelicula usor albicioasa, dar pentru noapte cand oricum nu ma vede nimeni in pat este perfect. Se pastreaza pe buze cu orele, dimineata cand ma trezesc inca il mai simt.

Cel pe care il tin mereu in geanta dupa mine este Burt’s Bees Beeswax Lip Balm pentru ca ma ajuta sa am mereu buzele bine ingrijite.

Burt’s Bees Beeswax este un balsam de buze proaspat sub forma de baton, incolor, imbogatit cu ceara de albine, vitamina E care ajuta la hidratarea si calmarea pielii foarte uscate si o picatura de ulei de menta pentru un efect racoritor. Este cel pe care il folosesc peste zi devenind un adevarat tratament pentru buzele uscate sau crapate de vant.  De fiecare data cand ma dau cu el, buzele imi devin hidratate si fine, pe termen lung. Il aplic cateodata si peste ruj si nu imi strica sau modifica consistenta acestuia. Sunt foarte incantata de el si mai nou am vazut ca se gaseste si la noi in Afi, dar nu mai stiu cum se numeste magazinul.😦 Cand imi voi aminti revin cu un update.

Urmatoarele doua: Sierra Bees luat de pe iHerb si Maybelline Baby Lips cu SPF 20 nuanta 10 Peppermint le folosesc ca baza pentru aplicarea fara probleme a rujului. Preferatul meu este fara dar si poate cel de la Maybelline. Il am de ceva timp, mai am tare putin din el si nu vreau sa il termin.😦 Este un balsam fara culoare, are o aroma usoara, subtila, simpla, o consistenta fina, se intinde foarte, foarte usor pe buze si le ofera un luciu proaspat, frumos si sanatos. Este cea mai buna baza pentru machiajul buzelor.

Dupa ce il voi termina de tot vreau sa il inlocuiesc cu cel de la Sierra Bees, un balsam de buze cu ingrediente organice ce contine ulei din arbore de ceai pe care l-am folosit deja de cateva ori, dar de care nu sunt inca convinsa daca imi place sau nu. Mi-as fi dorit de la el sa fie un pic mai hidratant si sa simta mai lejer pe buze.

Voi cu ce produse va ingrijiti buzele? Astept sugestii!🙂 Mai ales ca imi doresc un nou balsam de buze care sa fie o buna baza pentru ruj.

Va pup si va mai astept!

36 thoughts on “Lip Balms”

  1. in afara de nivea la baton, doar handmade/naturale am incercat in ultimii doi ani🙂 ultimul cu unt de cacao e bestial.

  2. Balsam de buze … am nimerit exact unde trebuie😀
    Mie imi place tare mult cel de la Sierra Bees, daca e cel cu menta incep sa plang, fix pe ala mi l-a mancat bestia :))
    Mi-am luat unul Palmer`s (pentru prima data) si imi place mai mult decat orice! Pe locul 2 este Sierra Bees cu menta🙂
    P.S. Ce bine ca ai buton de conectare prin Google! :*

    1. 🙂
      Nu, acesta este cel cu tea tree. Eu nu sunt foarte incantata de el.
      O sa il incerc si eu pe cel de la Palmer’s, chiar sunt curioasa cum este mai ales ca am fost multumita cam de toate produsele pe care le-am avut de la ei.🙂

  3. Si eu sunt mare fana balsamuri, o cam luasem razna cu ele dar acum am ramas cu 5 si un mic rest🙂 Nu ma impac cu cele mentolate, doar cu cele fara gust sau cu arome fructate. Favoritul actual e Neutrogena Naturals de pe iherb, care are totusi o urma de aroma de menta, insa e foarte hidratant.
    Te pup!

    1. Stiu ca si tie iti plac, dar parca Jessy le iubeste mai mult. :))
      Eu ma inteleg bine si cu cele mentolate, cum este cel de la Burt’s Bees, iar acum il vreau si pe cel de la Neutrogena. Mersi de pont.🙂
      Te pup si eu!

  4. Lip Balm Fan over here!
    Am atatea aruncate prin fiecare geanta.
    Chiar mi-ai dat o buna idee sa mi le caut si cu aceasta ocazie sa imi prezint si eu colectia.
    Din cele folosite de tine ma tenteaza Nivea Lip Butter Raspberry Rose.
    L-am tot vazut prin blogosfera si in magazine nu stiu cum se face dar nu mi-a iesit niciodata-n ochi..

    1. Si eu as vrea sa incerc untul de buze Nivea si probabil ca nu am stiut unde sa ma uit dar nu l-am gasit in magazine😦 si m-am uitat la Carrefour, Cora, DM, prin farmacii..

  5. Dar o sa imi revizuniesc atitudinea si o sa incep sa folosesc :)) am vazut Carnex pe aici,Nivea si probabil ca sunt si celelalte.

  6. Spre rusinea mea nu prea folosesc balsam de buze, si desi am o gramada de rujuri si de marca si drugstore nici cu astea nu imi dau decat poate odata pe saptamana, asta vara pana sa plec imi dadeam cu culorile alea faine de la Maybelline aici nu stiu de ce chiar daca ma machiez ca acasa, ca la carte nu imi dau cu ruj :(…..

    1. Pai sa incepi sa te dai, mai ales ca acolo temperaturile sunt mai mici si vremea este mai friguroasa iar buzele au cel mai mult de suferit.
      Vezi ca acolo cred ca deja se gasesc Baby Lipsurile de la Maybelline.Poti incerca unul din ele.

  7. eu nu am fost multumita de niciunul pe deplin pana acum din ceea ce am incercat si sunt in cautarea balsamului de buze perfect. Folosesc Carmex deocamdata, e cel mai bun dintre toate incercate, insa nu sunt pe deplin multumita. Intentionez sa-l cumpar pe cel de la Neutrogena, am inteles ca ar fi foarte ok…

    1. Si eu mai caut balsamul perfect.🙂 Sunt multumita de cele trei (in afara de cele de la Sierra Bees), dar parca tot mai vreau sa incerc altele si mai bune.🙂
      Am avut si eu Carmex, mi-a placut si o sa il recumpar.
      Nu l-am incercat pe cel de la Neutrogena.

  8. Eu pe timp de noapte folosesc Carmex (cel la borcanas, varianta clasica) – de departe cel mai hidratant balsam de buze incercat de mine. Imi place tare mult ca e mentolat si face minuni pentru buzele mele.
    In timpul zilei, folosesc cam ce imi pica in mana. Momentan am in geanta un Sierra Bees, doar ca varianta cu rodie. Miroase frumos, dar nu mi se pare foarte hidratant, asa ca trebuie sa reaplic destul de des. In ultima comanda de pe iherb am ales Sierra Bees cu unt de cacao. Ramane sa-l incerc sa vad daca e mai hidratant. Tot in timpul zilei folosesc Balea mov (daca nu ma insel e cel pentru hidratare intensiva), care de asemenea nu e foarte hidratant pentru mine si trebuie reaplicat odata la 2 ore. Cel care imi place cel mai mult e unul de la Avon, cumparat prin iarna. E un roz sidefat, iar tubul e negru, asemenator cu un ruj.

    1. Elle, si mie imi place mult Carmex, l-am avut si eu.
      Pe mine nu prea m-au convins cele de la Sierra Bees sau Madre Bees, cum le zicea inainte.
      M-ai facut curioasa cu cel de la Avon.🙂

Leave a Reply

