Cel mai frumos blush al toamnei

Este Lancôme Blush Rose Désir.

Lancôme Blush Rose Désir

Mi se pare cel mai frumos fard de obraz dintre toate cele lansate pentru aceasta toamna. Este o adevarata opera de arta, iar pe mine pur si simplu m-a cucerit!

Cele trei culori: Paris (Eiffel Tour), Roses si Beauty sunt absolut ravisante. Se imbina armonios formand imaginea fidela de inspiratie Lancome.

Lancome-Fall-Blushsursa

Voua cum vi se pare? Care este cel mai frumos blush al toamnei in opinia voastra?

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la concursul de pe pagina de facebook.

35 thoughts on “Cel mai frumos blush al toamnei”

  1. Este chiar nuanta pe care o indragesc cel mai mult pentru obraji si anume piersica. Momentan am un singur blush MUA primit de la o prietena. SIngurul blush pe care l-am avut si care mi-a placut la nebunie a fost unul de la Farmasi. Acum au schimbat nuantele din pacate. L-am folosit pana la ultima picatura.😀

  2. E frumos, parca iti si pare rau sa il folosesti si sa i se piarda modelul :)). Mie imi place mult Guerlain Madame Rougit, din cate am descoperit pana acum din noile colectii de toamna. Ar mai fi si Rockateur de la Benefit, are o nuanta tare placuta.

    1. Da, sa stii ca mai bine l-as pastra ca pe o bijuterie.🙂
      Si cel de la Guerlain este tare, tare frumos! L-am incercat pe Rockateur, dar mi-as fi dorit ca nuanta sa fie un pic mai intensa.

  3. Superb, nu stiu cum s-ar vedea pe pielea mea, ca eu am doua mari si late si sunt in nuante de roz, unul mai prafuit si altul mai de vara cu particule aurii.

Leave a Reply

