Noutati in magazine de la Revlon

V-am mai zis ca Revlon este una din firmele de tip “drugstore” preferate. Au multe produse misto si de foarte buna calitate. Ma bucur ca incet, incet incep sa aduca si la noi produsele lor noi.

Astazi, de exemplu, am vazut in REAL Revlon Grow Luscious Lash Potion Mascara la pretul de 62.35 lei. Citisem despre el la Fleur de Force, il vazusem la cateva dintre fetele de pe youtube si chiar eram curioasa sa il incerc. La prima vedere periuta pare sa fie pe gustul meu. Pretul este cam maricel, dar poate o sa il gasesc si la vreo oferta.🙂

Revlon Grow Luscious Lash Potion Mascara

Lash Potion by Grow Luscious Volume + Length Mascara

Revlon Grow Luscious Lash Potion Mascara

Scuzati calitatea pozelor.🙂

Si cel mai mult eu ma bucur ca au adus si la noi glossurile Revlon Super Lustrous Lipgloss in noile ambalaje si in noua formula. Am auzit de Kiss Me Coral de atatea ori la Tanya Burr incat m-a convins sa mi-l doresc si eu. L-am incercat astazi un pic pe mana si imi place mult. Nu mi l-am cumparat, dar cu siguranta voi reveni. Mai ales ca mi-a ramas gandul si la Fatal Apple, o alta nuanta tare frumusica. Pretul lor este 53.25 lei.

Iar vechile glossuri Revlon Super Lustrous Lipglosses sunt la reducere la pretul de 28.35 lei in limita stocului disponibil.

Revlon-Super-Lustrous-Lipgloss

Revlon Super Lustrous Lipgloss

Si o pasarica mi-a soptit ca s-ar putea sa vedem si pe rafturile de la noi Revlon Color Stay 24hr Whipped Foundation. Eu as fi tare bucuroasa pentru ca imi doresc de ceva timp sa il incerc.

Revlon Color Stay 24hr Whipped Foundation

Daca mai stiti si voi de alte produse cosmetice nou aparute prin magazine nu ezitati sa imi scrieti la comentarii.

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Noutati in magazine de la Revlon”

  1. vad ca sunteti destul de obisnuite cu produsele revlon, caut si eu produsele lor de par, spre exemplu samponul pro you si masca uniq one, as vrea sa stiu daca le utilizati sau stiti daca se vand si in carrefour, selgros, merci

  2. Doamne cat de umflate pot fi preturile astea! Noile Revlon Super Lustrous Lipglosses arata foarte bine, sunt cateva nuante care merita cumparate – mie imi plac foarte mult: Pink Pop, Berry Allure, Kiss me Coral si Fatal Apple.

  3. Glossurile arata fooooarte bine, desi dupa mine au niste preturi cam piperate. Cat despre mascara, pe mine nu ma tenteaza, tocmai din cauza periei-le prefer pe cele mai groase.

    Pupici,
    Maria:*

  4. Eu pe la standuri Revlon ajung rar de tot și cred că de la Colorstay (care mie nu îmi place) n-am mai luat produse de la ei. Ia să arunc și eu o privire, că tot e No. 1 brand în State.

  5. Ai ai aiiii ce vesti bune!!! Maine am treaba la Real! :))) sper ca au adus in toate😦 eu o sa incerc la cel din Berceni, iar daca nu, ajung pana la Vitan.

Leave a Reply

