IsaDora 182 Summer Red

IsaDora 182 Summer Red

IsaDora Summer Red este oja rosie preferata a surorii mele. Auzind-o ca o lauda de atatea ori i-am cerut-o si eu intr-o zi sa ma dau cu ea.

Dupa ce mi-am facut manichiura, am facut si pozele, iar acum v-o arat si voua.🙂

Nuanta este tare frumoasa: un rosu clar, vesel si luminos. Oja este cremoasa, se intinde foarte usor, devine perfect opaca aplicata intr-un singur strat(din pacate s-a cam uscat un pic si la unele unghii trebuia sa insist ca sa se uniformizeze) si se usuca destul de repede. Are un luciu tare frumos si poate fi purtata la o petrecere, la o intalnire sau chiar la servici.

Isadora 182

La rezistenta pe mine nu prea m-a convins, dupa doua zile incepuse sa se cam ia la varfuri, dar sora mea zicea ca pe unghiile ei se pastreaza si o saptamana fara probleme. Eu nu am aplicat nici topcoat, ce-i drept.

Isadora Wonder Nail

Isadora

Voua cum vi se pare? Care este oja rosie preferata a voastra?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “IsaDora 182 Summer Red”

  1. Ce frumoasa este! Mie imi place mult Red my fortune cookie de la OPI, insa in trecut am avut o oja mini Sephora, rosu sidefat, am iubit-o asa mult ca am si consumat-o🙂

Leave a Reply

