Lait Démaquillant Hydratant Hydra Végétal de la Yves Rocher

Hydra Végétal

Mai am foarte putin din acest produs si m-am hotarat sa scriu acum despre el inainte sa il termin. Desi nu mi-a placut in mod extraordinar si nu cred ca il voi mai cumpara am zis sa ii fac un review pana la urma.

Stiti din articolele trecute ca imi place sa folosesc, atunci cand ma demachiez, produse sub forma de lapte, crema sau lotiune. Laptele demachiant hidratant Hydra Végétal de la Yves Rocher pentru ten normal sau mixt l-am cumparat dintr-o intamplare sau mai bine zis dintr-o zgarcenie de-a mea. Mi se terminase cel pe care il foloseam anterior de la The Body Shop (care pana acum este preferatul meu) si pe acesta l-am vazut la oferta cand am trecut pe langa magazinul celor de la Yves Rocher. Nu prea intru defel in magazinul lor, nu ma incanta mai deloc produsele lor, dar nu stiu ce mi-a venit atunci. Era 23 de lei, in mod normal costa 32 de lei si l-am luat.

Ce promite:

Laptele demachiant hidratant :
 – Curăță în profunzime urmele de machiaj şi impurităţile
 – Hidratează perfect tenul
 – Lasă tenul catifelat, strălucitor, impecabil

Pe mine nu m-a convins. Este un produs ok, nu am avut nici o problema cu el, dar nu am simtit ca mi se potriveste.

Indeparteaza machiajul si impuritatile binisor, dar trebuie insistat pe zonele unde fondul de ten se strange: in jurul nasului, pe barbie sau pe gat. Eu il folosesc doar seara; il aplic pe o discheta demachianta si apoi il intind pe ten. Cateodata il mai intind si cu degetele prin miscari circulare usoare pe toata fata, apoi ud o discheta demachianta cu apa, o storc bine si indepartez surplusul de pe ten. Clatesc cu solutie micelara si spal tenul cu un produs solubil in apa.

Laptele demachiant Hydra Végétal nu usuca pielea, are mirosul acela cosmetic de castravete si improspateaza placut pielea fetei. Are o textura usor-cremoasa, nu imi blocheaza porii, nu lasa acea pelicula grasa la suprafata pielii, dar parca ceva ii lipseste. Ceva in formula lui pe mine ma nemultumeste.

Asa ca nu am vrut sa il las de izbeliste si de la un timp am inceput sa il folosesc doar sub barbie si pe gat (este recomandat si pentru fata si pentru gat). Si numai asa cred ca il voi mai folosi pana la ultima picatura.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Ce produse de tip “lapte demachiant” va plac?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Lait Démaquillant Hydratant Hydra Végétal de la Yves Rocher”

    1. Maya, eu nu folosesc niciodata lapte demachiant la ochi. Incearca doar apa micelara sau demachiant bifazic, daca iti place. Dar lapte sau gel sau spuma sau orice de genul acesta nu pun la ochi.

  1. Mie imi placea f mult cel 3 in 1 de la vichy. E foarte bun si nu ma usturau ochii de la el, nu lasa pelicula grasa.
    A mai fost bun cel de la apivita, acum folosesc unul de l’occitane, cu unt de shea. Ii ador mirosul dar in rest e doar ok, cd il termin il caut pe cel de la vichy.

  2. Nu l-am incercat pe acesta, dar favoritul meu momentan e cel de la Balea Med. In curand vreau sa-l incerc si pe cel din gama Nature, chiar daca e parfumat, pentru putina variatie🙂

  3. Mie mi-a placut laptele demachiant de la Elmiplant Am avut 2, si cea cu gutuie, si cel cu bumbac Primul a fost mai pe placul meu

    Urmeaza sa bag si eu in teste mini-cremele de la YR tot din aceeasi gama

Leave a Reply

