Max Factor Wild Shadow Pencil Blue Ice Fury 45

Nu am foarte multe creioane de ochi. Nu mi le cumpar, dar nu pentru ca nu imi plac ci pentru ca stiu ca nu le-as folosi foarte des, chiar si la un machiaj rapid am observat ca imi este mai usor sa aplic farduri. In colectia mea pot numara un creion subtire negru (Smolder de la MAC, preferatul meu de vreo patru ani incoace – dar am de gand acum sa il inlocuiesc cu Nars Via Veneto), unul maro, unul kaki si doua jumbo: Make Up For Ever Aqua Shadow numarul 20E (pe care il ador) si cel despre care va voi vorbi astazi primit de la Max Factor. Cred ca sunt suficiente atunci cand vreau sa imi accentuez ochii cu o linie usoara de dermatograf.

Max Factor

Creionul-fard pentru ochi Max Factor Wild Shadow Pencil Blue Ice Fury 45 face parte din din noua colectie sub numele de Wild Collection. Este un bleu-metalizat placut, natural si foarte potrivit de purtat ziua. Are pe langa particulele stralucitoare si o formula cremoasa ce permite o aplicare simpla si de efect. Mie imi place sa il intind in special pe linia apei pentru a oferi ochilor un plus de stralucire, luminozitate si un finish metalizat. Nu ma zgarie si nici nu mi-au lacrimat ochii in contact cu el. Si spre deosebire de alte produse de acest gen, acesta rezista foarte mult timp pe linia interna a ochilor si nici nu se strange inestetic in colturi.

Functioneaza ca majoritatea creioanelor, se micsoreaza prin ascutire.

Max Factor Wild Shadow Pencil

Ochii mi-i machiez in general in nuante neutre, paletele Naked 1, Naked 2 si Naked Basics sunt prietenele mele, dar acest creion de ochi m-a facut sa imi doresc ca macar in zilele calde, cate or mai fi ele, sa port un strop de culoare. Si de ce nu, chiar si la iarna ar putea fi potrivit, daca ar fi sa ma iau dupa numele sau.

Max Factor Wild Shadow Pencil Blue Ice Fury 45

Daca vi se pare interesant il gasiti la standurile Max Factor impreuna cu alte sapte nuante: Caramel Rage, Fierce Lime, Vicious Moss, Untamed Pink, Savage Silver, Bold Sapphire, Brazen Gold. Pretul lor este in jur de 30 de lei, depinde de magazin, dar eu ca de fiecare data va recomand hipermarketurile Auchan.

Si daca ati incercat deja macar una dintre nuante sunt tare curioasa cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Max Factor Wild Shadow Pencil Blue Ice Fury 45”

  1. Multumesc, a fost super util articolul. Imediat dupa ce l-am citit am mers sa vad si eu creioanele. Am inceput cu cel argintiu (Savage Silver) si voi lua si cel gri. Calitatea e foarte foarte buna, il folosesc doar pe linia apei si imi lumineaza foarte frumos ochii.

Leave a Reply

