Garnier Skin Naturals Moisture Match Wake Me Up Revitalising Hydrating Gel

Garnier Moisture Match

Am castigat aceasta crema sub forma de gel la concursul organizat de Andreea pe blogul ei. Mi-am dorit sa o incerc inca de cand am citit review-ul pe care ea i l-a facut.

Garnier Wake Me Up se adreseaza tenurilor terne si obosite. Este imbogatit cu extras de Citrus si flori de Hibiscus cu proprietati de stimulare pentru a energiza si ilumina tenul si a-i oferi un aspect proaspat si fin instantaneu.

Garnier Revitalising Hydrating Gel

In ultima luna am avut perioade in care dormeam foarte putin noaptea, devenisem foarte obosita, agitata, iar acest lucru incepuse sa se observe foarte clar si pe tenul meu. Asa ca am simtit nevoia sa folosesc acest gel energizant de cum l-am primit acum doua saptamani. Si imi place! Dupa fiecare utilizare pielea fetei pare luminoasa, revigorata si mai bine hranita. In primele secunde de la aplicare simt un val intepator de racoare.

Are o textura placuta si usoara de gel-jeleu, se absoarbe rapid in piele si poate fi folosit atat dimineata cat si seara pentru a da rezultate mai bune. Nu imi ingrasa pielea si nici nu o incarca fiind o baza buna de machiaj. Am aplicat peste el diferite fonduri de ten si nu am avut probleme cu niciunul.

Eu nu il folosesc zilnic ci doar in zilele in care dimineata ma trezesc cu fata obosita si am nevoie de un remediu pentru a-mi revigora rapid pielea. Nu il simt un produs potrivit pentru a-l aplica zi de zi.

Mirosul sau este unul fresh, placut.

Garnier Skin Naturals Moisture Match Wake Me Up

Ambalajul este simplu, un tubulet mediu de culoare portocalie, iar cantitatea de 50 ml pentru mine este mai mult decat suficienta.

Daca vreti sa il incercati si voi am vazut ca in unele supermarket-uri au la oferta toate cele cinci creme pentru fiecare tip de ten din gama Garnier Moisture Match. Pretul lor se invarte in jurul sumei de 20 lei.

Voi ati incercat acest gel? Sau alta crema din gama Moisture Match?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Garnier Skin Naturals Moisture Match Wake Me Up Revitalising Hydrating Gel”

  1. Serumul de la Sophyto ma ajuta cat de cat, zic asta pentru ca s-au adunat prea multe nopti la rand dormite putin si agitate.. pana la urma o crema nu poate inlocui efectul somnului, dar produsul suna bine!

    1. Si la mine s-au tot adunat nopti nedormite, iar in ultimele zile am ajuns sa adorm de cum m-am pus in pat.
      Cu siguranta nu, dar macar sa nu arati ca iesita de la bolunzi.🙂

  2. eu nu am incercat,deocamdata nu ma tenteaza,am beauty balm clarins.am citit pe bloguri rusesti multe pareri despre aceasta gama, majoritatea ziceau ca cremele astea ”sunt despre nimic” . te pup, mersi ptr review

    1. Hmm am auzit numai de bine de beauty balmul de la Clarins. Cea pe care o am eu este bunicica pentru pretul pe care il are, dar nu este un produs pe care sa imi doresc sa il cumpar din nou si din nou.
      Te pup si eu!

Leave a Reply

