Autumn in Stores

A venit toamna si odata cu ea si dorinta mea de a colinda printre rafturile magazinelor. Au aparut deja colectiile noi iar eu sunt tare curioasa sa le vad. In august pot sa spun ca am fost tare cuminte, nu mi-am cumparat mai nimic de imbracat (doar o gecuta de piele de la Promod, redusa de la 229 lei la 99 de lei, pe la inceputul lunii) chiar daca au fost reduceri. Am facut destula paguba in iulie si oricum de cate ori ajungeam intr-un magazin vedeam numai resturi. Poate daca aveam rabdare sa caut cu atentie as mai fi gasit ceva care sa ma multumeasca si care sa merite, dar mai bine ca mi-am vazut de treaba mea. A stat totodata si portofelul meu mai linistit🙂.

Nu am in plan sa imi cumpar nimic deocamdata desi am descoperit in colectiile noi cateva produse pe care mi le doresc mult:

Ghetutele acestea LEATHER ANKLE BOOT WITH ZIP de la Zara mi-au placut tare mult, le-am vazut si in magazin, se vad foarte frumos pe picior, sunt din piele, dar cam scumpe😦. Pret 429.00 RON.

LEATHER ANKLE BOOT WITH ZIP

Tot de la Zara imi place acest clutch din piele. Mi se pare foarte potrivit pentru plimbarile din week-end, intr-o tinuta comoda casual cu niste jeansi skinny, un tricou sau un maieu simplu, un cardigan si niste balerini. Pret 259.00 RON.

LEATHER CLUTCH

De la Aldo imi plac aceste botine din piele.

LUKAC

La New Look am vazut aceasta camasuta cu inimioare.

Black Heart Print Shirt

De la H&M imi doresc aceasta esarfa cu buzulite🙂 Pret 39,90 RON.

Patterned scarf

Si acest lantisor/colier. Pret 39,90 RON.

H&M Necklace

Si cam atat. Deja sunt prea multe.🙂

Voi ce ati vazut frumos prin magazine?

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “Autumn in Stores”

  1. N-am apucat sa colind si sa vad colectiile de toamna, dar niste ghetute vreau sa-mi iau, si 2 genti noi😀 In rest, daca gasesc ceva frumos, mai vad eu. Ghetutele Zara sunt geniale! Te pup

    1. Si eu ma tot uit dupa ghetute, anul trecut am gasit unele bune si ieftine la Deichmann. Si tot asa doua gentute imi mai doresc, dar mai incolo.🙂
      Ghetutele de la Zara sunt superbe si sunt si foarte comode. Pacat ca sunt cam scumpe. Te pup si eu!

  2. Frumoase, frumoase.🙂
    Eu am o strategie, nu intru in magazin pana nu incep reducerile si in cast mod evit tentatiile costisitoare. ;))
    Pupici

  3. Cat de frumoase sunt ghetele de la Zara, insa au un pret, pff… Sper sa reusesti sa-ti cumperi cat mai multe din ceea ce-ti doresti. Eu tot la ghete m-as opri si o jacheta din piele, sper sa ma abtin de la altceva pentru ca nu am prea mare nevoie de nimic, ar fi doar mofturi😛
    O seara frumoasa, pupici!!

    1. Si mie mi-au placut tare mult cand le-am vazut in magazin. Le-am si incercat si stau asa de bine in ele, dar cand am vazut ca pret au…
      Multumesc frumos. Jacheta de piele am avut noroc si am gasit la reducere una pe placul meu.
      Te pup!

Leave a Reply

