August Beauty Favorites

A venit toamna. Calendaristic mai avea de asteptat doar doua zile, dar se pare ca nu a mai avut rabdare si a inceput sa-si faca deja simtita prezenta saptamana aceasta. Sa ma bucur, sa nu ma bucur?! Nici nu stiu! Nu este anotimpul meu preferat, eu iubesc primavara, dar sper ca anul acesta sa ma surprinda placut. Deja septembrie se anunta a fi o luna plina.

Si daca tot am ajuns la sfarsitul lunii august a venit randul articolului pe care il scriu de fiecare data cu drag: produsele favorite. Asadar acestea sunt:

Incep ca de fiecare data cu produsele de make-up:

August Make-up

Crema cu protectie solara minerala pentru copii Bioderma ABCDerm Solaire SPF50+ am cumparat-o pe la inceputul verii si nu am folosit-o foarte des. Ma deranja pelicula alba evidenta (aratam ca o mica stafie) deoarece nu aveam rabdare dimineata sa o intind cum trebuie pe ten.

In schimb in combinatie cu fondul de ten Chanel Vitalumière Aqua care oxideaza usor pe tenul meu imi place tare, tare mult. Indraznesc sa o numesc combinatia perfecta pentru a avea un ten luminos, curat, placut matifiat, fara defect. Crema ABCDerm este o baza buna de machiaj (am invatat cum sa o aplic repede si frumos), iar Chanel Vitalumiere Aqua (care nu mi se părea foarte potrivit pe tenul meu vara) are o textura fina ce se se muleaza pe fata rapid, intr-un strat subtire si foarte natural. Va spun sincer, sunt foarte incantata cat de bine arata fata mea de dimineata pana seara atunci cand folosesc cele doua produse.

MAC Club este un fard la care cu greu ii surprinzi nuanta in poze. Este foarte frumos, deosebit, cameleonic si cred ca este fardul meu preferat de la MAC. Ii voi face un review cat de curand.

Imi place sa il combin cu fardul crema On and on Bronze de la Maybelline. Aplic cu degetul On and on Bronze pe toate pleoapa mobila, iar in pliu si in coltul exterior al ochiului MAC Club pe care il intind cu ajutorul pensulei Bdellium Tools numarul 776.

NARS Radiant Creamy Concealer este cel mai laudat concealer al momentului. Si recunosc acum si eu ca isi merita toate aplauzele. Il folosesc de cand l-am cumparat aproape zilnic si sunt foarte multumita de el. Totusi in jurul ochilor nu v-as recomanda sa il aplicati daca aveti pielea foarte uscata. Desi este cremos are o consistenta usor greoaie.

Maybelline Fit Me Concealer este un alt anticearcan de care sunt foarte incantata. Se intinde foarte usor cu degetul, corecteaza si ilumineaza in mod placut privirea. Chiar va recomand sa il incercati daca aveti ocazia. Si acesta, dar si cel de la Nars sunt preferatele mele in acest moment.

Cele doua rujuri Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick – Designer Blossom 30  si Passionate Red 35 au fost cele mai purtate rujuri luna aceasta. Sunt rezistente, cremoase si au niste culori tare frumoase.

Iar ca produse de ingrijire am ales:

Beauty Favorites

Lotiunea Satsuma Puree Body Lotion de la The Body Shop care m-a cucerit prin mirosul ei. Mai multe despre ea am scris aici.

Lite Detangler Conditioner Spray de la Paul Mitchell pe care il folosesc de fiecare data cand ma spal pe par si nu numai. Pulverizez bine produsul in parul umed si apoi pieptan mult mai usor parul pentru a-l descurca. Parca nici firele de par nu mi se mai rup ca inainte. Il aplic si pe parul uscat atunci cand este foarte incurcat si ma ajuta mult sa-l aranjez dimineata cand ma grabesc. Cred ca este un produs bun si pentru parul incurcat si greu de pieptanat al copiilor. El ca miros nu are nici un miros, dar atunci cand il pulverizez de mai multe ori simt asa ceva inecacios pe gat, dar in rest nu am ce sa ii reprosez.

LIDL

Si chiar daca nu fac parte din categoria beauty, luna aceasta fac o exceptie si va prezint “crantanelele” mele preferate de la LIDL. Le-as manca si dimineata, si la pranz si seara. Asa de mult imi plac. Ultma oara cand am fost in magazin mi-am cumparat doua cutii mari, acum mai am doar putin intr-o cutie si cred ca week-und-ul acesta ma duc sa imi fac provizii.🙂

Voi le-ati incercat?

Pe final va doresc o toamna frumoasa din toate punctele de vedere!

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “August Beauty Favorites”

  1. sunt de aceeasi parere cu tine in legatura cu Mac Club :)) in realitate nuanta este foarte ,foarte frumoasa .
    L-am cumparat din plictiseala crezand ca este doar un maro plictisitor,insa m-am indragostit de el cand l-am folosit.

  2. Am auzit/citit o gramada de lucruri bune despre corectorul Maybelline Fit Me Concealer, am unul de la e.l.f., dar parca mi-ar placea sa mai am unul haha😀 Cred ca o sa-l incerc si eu🙂 Eu sunt o mare, dar MARE fana a uor cereale asemanatoare cu cele din Lidl, cred ca de la Nestle sunt (am un lapsus momentan) si am crezut ca sunt asemanatoare cu alea, dar nu sunt😦 Daca imi aduc aminte cum se numesc am sa revin cu un comentariu, alea sunt atat de bune, pline de alune de padure, migdale si nuci (parca)😀

  3. Si mie imi plac mult creioanele de buze de la MAx factor!Le am in toate nuantele posibile :DMi-ar placea sa incerc si eu fondul de ten Chanel, am incercat unul Dior si nu mi-a prea placut, se aseza cam prafuit pe fata, cred ca era destinat tenurilor mai grase.
    Cerealele arata cu adevarat delicios! :*

    1. 🙂 Da, sunt tare bune, pacat ca trebuie ascutite😦.
      Cu fondurile de ten de la Dior eu nu prea ma inteleg.
      Sunt tare delicioase si tare pofticioase.🙂

Leave a Reply

