Satsuma Puree Body Lotion de la The Body Shop

Iar au trecut cateva zile si eu nu am apucat sa scriu pe blog. Imi propusesem ca in fiecare zi (daca nu, la doua zile) macar o jumatate de ora sa imi fac timp sa scriu cateva randuri. Am mai descoperit cateva produse care imi plac mult si care isi asteapta cuminti randul in scena, am cateva idei pentru noi articole, dar se pare ca timpul nu vrea sa fie deloc de partea mea.😦

Satsuma-The-Body-Shop

Despre lotiunea Satsuma Puree Body Lotion de la The Body Shop am scris cateva cuvinte in review-ul pe care i l-am facut laptelui de corp pentru dus de la Nivea. Nu v-am spus atunci clar despre cine este vorba, dar astazi m-am hotarat sa va scriu odata despre ea deoarece de cand am cumparat-o o folosesc in fiecare zi si merita sa fie mentionata.🙂

Racoritoare si cu efect de improspatare, aceasta lotiune de corp usoara, neuleioasa, cu ingrediente naturale fabuloase, fructate si suculente, se absoarbe usor in piele pentru a hidrata imediat.

Eu o folosesc dupa fiecare dus, pe maini, piept si spate, mirosul ei mi se pare este foarte atragator, revigorant, adevarat si ma duce cu gandul la fresh-ul proaspat din portocale si clementine pe care mi-l facea mama in fiecare dimineata, inainte sa plec la scoala.🙂 Formula sa non-grasa asigura o absorbtie rapida si astfel lotiunea se simte foarte confortabil pe piele. Mai bine spus aproape ca nici nu o simt. Are un efect calmant si racoreste pielea corpului fiind foarte potrivita pentru zilele sau noptile calduroase de vara. Uleiul de clementine hraneste, tonifiaza, revigoreaza si parfumeaza pielea, iar dupa fiecare aplicare, datorita untului de shea, aceasta ramane hidratata, fina si catifelata.

Imi place si ambalajul deoarece are aplicator cu pompita si astfel devine mai usor si mai rapid de folosit. Aplic cam trei pompite pe mana stanga, trei pe mana dreapta, una pe piept, doua pe spate.

Satsuma Puree Body Lotion este ideala pentru uzul zilnic, mainile mele sunt foarte incantate de ea, iar eu cu siguranta mi-o voi mai cumpara (deja am consumat aproape jumatate din cei 250 ml) si poate mai la iarna voi incerca si untul de corp din aceeasi gama.

Si daca va plac si voua produsele de corp cu parfum proaspat de citrice va recomand cu drag aceasta lotiune de corp. Dar va atentionez: creeaza dependenta.🙂

Satsuma

Iar daca ati incercat-o deja, cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Satsuma Puree Body Lotion de la The Body Shop”

  1. Am testat-o si eu in magazin pe asta, dar pana la urma mi-am luat una cu Moringa (gama asta chiar mi-a provocat dependenta, mi-am luat aproape toate produsele din gama :D).

  2. Tipele de pe youtube (Fleur, Becky si multe altele) tot lauda aroma asta, iar articolul tau cred ca a pus capac. Trebuie sa merg intr-un magazin The Body Shop sa o incerc, suna asa de bine😀 !

    1. Asa sunt eu incantata de produsele de la Soap&Glory de care am aflat tot de la tine si care creeaza dependenta, produsul de azi de un l-ai cumparat?
      Pupici, ema

Leave a Reply

