MAC Girl About Town Lipstick

MAC Girl About Town Lipstick

MAC Girl About Town Lipstick este unul dintre rujurile mele preferate de la MAC. Face parte din gama rujurilor cu finish AMPLIFIED CRÈME, cele care sunt foarte cremoase, foarte pigmentate si cu luciu intens.

A fost printre primele rujuri achizitionate de mine de la MAC si sunt foarte incantata si acum de el.

Girl About Town (si numele lui imi place) este un roz-fuchsia pasional, aprins, luminos, cremos si frumos. Are o textura lejera, este foarte confortabil, foarte pigmentat si rezistent. Nuanta este superba, diafana; rujul ofera stralucire, limpezime si culoare fara a fi sidefat si fara a se vedea strident pe buze. Luciul dispare in timp, dar culoare se pastreaza frumos chiar si dupa ce beau sau mananc. Nu imi usuca buzele si nici nu se strange sau se aduna inestetic in“colturile” buzelor.

Nu este un ruj pe care sa il port zi de zi, e drept, dar are un loc important in sufletul meu si ma face sa ma simt frumoasa atunci cand sunt data cu el pe buze.

De cele mai multe ori l-am folosit la un machiaj de seara, dar cand mi se face dor de el imi place sa il mai aplic si ziua, mai ales vara pentru a completa un ten curat, adaugand doar mascara. Daca mi se pare prea mult pentru o zi obisnuita il tapotez usor pe buze cu degetul pentru a nu mai fi asa de intens.

Este un ruj la care tin mult, are o poveste in spate si cred ca va fi o achizitie vesnica in colectia mea. Daca si voua va plac rujurile in nuante de roz-fuschsia va recomand cu mare drag Girl About Town.

MAC Girl About Town Lipstick lips

Ce rujuri de la MAC va plac? Sau care este rujul roz-fuchsia preferat?

Daca ma urmariti si pe instagram in poza aceasta sunt data cu el.🙂 Postez destul de des poze asa ca daca nu o faceti deja va invit sa ma urmariti si acolo.

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “MAC Girl About Town Lipstick”

  1. Poate ai sa razi dar mi se pare mai daily decat rozul ala de zilele trecute. Si l-as purta, macar incerca sa vad cum ma prinde culoarea. Imi place! Ce ruj/culoare nu ar arata bine pe buzele tale perfecte ?!

    1. Acela da, este un pic mai aprins. Eu cred ca ti s-ar potrvi, te poti juca usor cu aplicarea lui.
      Multumesc frumos, dar sunt departe de a fi perfecte. Te pup!

Leave a Reply

