Bourjois 1 Seconde Gel Nail Enamel in Turquoise Block

Bourjois 1 Seconde Nail Polish

Imi doresc si visez la aceasta oja de nu mai stiu cand. Am vrut de nenumarate ori sa mi-o cumpar, iar cand ma hotaram si ma pregateam sa mi-o iau imi venea iar ideea draguta in minte “e cam scumpa si ai destule oje!”😦. Si nu mi-o mai cumparam. Intr-un timp aveau o oferta la ojele 1 seconde de la Bourjois in Kendra, erau reduse de la 30 de lei la 19 lei si zic gata, de data asta nu imi mai scapa! Dar ia-o de unde nu-i – era singura oja pe care nu o mai aveau in stoc😦.

O perioada am renuntat sa ma mai gandesc la ea, aproape ca trecuse si vara si eu nu o purtasem deloc. O persoana draga mie, auzindu-ma de nenumarate ori tot vorbim de Turquoise Block s-a gandit sa imi fac o surpriza si mi-a dat-o in dar. Va dati seama cat de fericita am fost! (m-am cam ţăcănit si eu cu ojele )🙂

Bourjois Nail Polish

Si chiar a meritat asteptarea: nuanta este superba (chiar daca nu este un turquoise veritabil), consistenta este perfecta iar oja se vede foarte bine aplicata in doua straturi, chiar si unul mai grosut. Se usuca destul de repede si are un luciu subtil, placut, dar pe care in poze nu am reusit sa-l surprind (pozele au fost facute cu telefonul).

Bourjois 1 Seconde Gel Nail Enamel in Turquoise Block

Bourjois-1-Seconde-Gel-Nail-Enamel-in-Turquoise-Block

Pensula mare si lata faciliteaza foarte mult aplicarea ojei. Desi la inceput crezusem ca nu o sa ma descurc foarte bine cu ea se pare ca m-am inselat. Nu am aplicat nici lac de baza cum fac de obicei si nici nu am finalizat cu topcoat. Iar oja rezista binisor, dupa patru zile a inceput sa se toceasca doar usor la varfuri.

Saptamana viitoare vreau sa imi fac si unghiile de la picioare cu ea, cred ca se vor vedea tare frumos. Nuanta este atat de vesela ca imi va insenina rapid orice zi!

Bourjois 1 Seconde Turquoise Block

Voua cum vi se pare Turquoise Block?

Ati incercat vreo oja Bourjois 1 Seconde?

Va pup si va mai astept!

35 thoughts on “Bourjois 1 Seconde Gel Nail Enamel in Turquoise Block”

  1. Foarte, foarte, foarte frumoasa oja :X Iubesc pensulele late e atat de usor sa iti fac unghiile cu ele😀 Nu am incercat pana acum ojele de la Burjois, dar am vazut niste culori frumoase foc la ei🙂

  2. E absolut superba, nu am purtat niciodata culoarea aceasta, dar imi place nespus si se vede atat de frumos, perfect opaca. Cred ca si la unghiile de la picioare arata minunat.🙂

  3. Bine ca o am ca la cat de frumos ai prezentat-o trebuia sa ma duc sa o cumpar:)
    Eu tot imi doream barry m jelly (dar nu aveam chef sa comand pe asos) dar de cd am descoperit boujois 1 sec gel m-am linistit:))

    1. 🙂 Si esti de acord cu ce am spus despre ea?🙂 Tu acum m-ai facut sa mai imi doresc si alte nuante.
      Se gasesc cele de la Barry M si la noi in Marionnaud, dar nu au toate nuantele. Aceasta seamana asa un pic cu Barry M Gelly Greenbury.

      1. Da sunt de acord, e una dintre cele mai bune formule de lac de unghii. Si pensula e f buna.
        La voi in Marionnaud or fi Barry M la noi la Cluj nici vorba:) le am intrebat pe vanzatoare si au spus ca nu aduc pt ca nu au loc in magazin:)))
        In primavara am fost in Baneasa si nu aveau nici acolo la Marionnaud poate intre timp au adus! Eu imi doresc Lychee si imi doream mai multe dar m am linistit cu Bourjois, care are apropo si 2 bejuri taupe (care nu seamana cu Lychee dar…:) la care o sa ma uit mai bine la toamna:).

      2. Am vrut si eu Greenbury, dar nu o aveau. Stii ca eu n-am avut o experienta prea buna cu Blood Orange, mai am inca una de testat. Daca si la aia patesc la fel, nu mai cumpar Gelly ever!
        In Baneasa nu au Barry M Gelly, am fost eu recent.

Leave a Reply

