Lapte de Corp Hranitor sub Dus Nivea

Nivea Body Milk

Mai am foarte putin din acest lapte de corp, cred ca imi va mai ajunge doar pentru o singura utilizare si am zis sa scriu acum cateva cuvinte despre el. Bineinteles ca il veti vedea si la produsele consumate, mai are si el loc in punguta care sta sa dea pe afara de recipiente goale, dar pana ma hotarasc eu si imi fac timp sa pozez ambalajele cred ca o sa uit toate detaliile despre el.

L-am cumparat chiar atunci cand abia se lansa produsul in magazine. In afara de acest lapte de corp hranitor sub dus mai exista si o lotiune de corp hidratanta sub dus, cea care are ambalajul alb si este pentru piele normala. Eu am ales laptele de corp cu ulei nutritiv de migdale, cel care este recomandat pielii uscate deoarece imi doream o hidratare intensa.

NIVEA In-Shower Body Moisturiser

Cred ca ati vazut deja reclamele pe la televizor, in magazine, chiar si pe strada cu acest produs asa ca stiti despre ce este vorba. Daca nu, pe scurt va spun eu: cei de la Nivea s-au gandit sa vina in ajutorul femeilor lansand primul lapte de corp sub dus pentru o piele uimitor de catifelata. Daca vreti sa scapati de timpul pierdut asteptand ca lotiunea de corp sa intre in piele, dar si de senzatia de piele lipicioasa ce ramane uneori dupa aplicarea produsului hidratant puteti incerca noua generatie de creme Nivea.

Eu am fost frumos “pacalita” de reclame asa ca mi-am dorit sa incerc acest produs. Nu pot sa spun ca nu imi place sau ca nu mi-a placut, dupa cum vedeti l-am folosit pana l-am terminat, dar nici nu sunt foarte incantata de el. Nu am vazut mare diferenta cat timp l-am folosit. Cel mai mult m-am dat cu el pe picioare; pe maini folosesc de obicei o lotiune de corp de la The Body Shop pe care o ador (voi scrie cat de curand de ea :)).

Era usor de utilizat, imediat sub dus, si pe un picior si pe celalalt, clateam si gata. Simplu si rapid. In primele minute, dupa uscarea cu prosopul, pielea se simtea fina, placuta la atingere, dar in timp efectul de catifelare disparea usor. Pielea nu se usca, dar nici fina nu mai era. Mirosul acestui lapte de corp este cel clasic al cremelor Nivea – eu sunt obisnuita cu el asa ca nu ma deranjeaza in nici un fel. Si oricum se simte doar atunci cand aplic laptele de corp pe piele.

NIVEA In-Shower

Cum trebuie folosit produsul:

1. Va spalati cu gelul de dus preferat si clatiti in mod normal.

2. Aplicati Lotiunea Hidratanta sau Laptele de Corp Hranitor sub Dus Nivea, asteptati cateva secunde si clatiti.

3. Va uscati si va puteti imbraca imediat, avand o piele perfect ingrijita.

Dupa aplicare, ingredientele de hidratare se activeaza la contactul cu apa si se absorb imediat in pielea umeda.

Nivea In Shower Body Moisturiser sau Laptele de corp pentru dus de la Nivea imi poate fi de ajutor atunci cand sunt pe graba, cand nu am chef si nici rabdare sa aplic un lapte de corp, un unt de corp sau o lotiune de corp, dar nu este un produs care sa asigure hidratarea propriu-zisa si nici un produs care sa inlocuiasca cu succes o crema hidratanta. Si tind sa cred ca se consuma si cam repede. Nu l-am folosit nici pe tot corpul, nici in fiecare zi si deja e gata. Bine, am si varianta mica de 250 de ml.

Nu neg ca l-as mai recumpara, dar de data aceasta imi doresc sa incerc si lotiunea de corp pentru dus Nivea. Poate o mai gasesc in magazine la oferta impreuna cu un gel de dus Nivea gratis. Nu am mai avut de mult un gel de dus de la Nivea si parca mi s-a facut dor.

Voi ati incercat Nivea In Shower Body Moisturiser? Ce varianta si cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Lapte de Corp Hranitor sub Dus Nivea”

  1. Am incercat varianta alba, am si cumparat-o a doua oara, de altfel. Pe scurt, nu-s fac lotiuni de corp, poa’ sa treaca si o luna pana sa folosesc una, asa ca am zis ca e mai buna lotiunea asta decat nimic. Intre timp, m-am indragostit de Elmiplant Silky Radiance, am reusit sa termin o sticla intr-o luna si le folosesc alternativ.

    1. Da, nici eu nu eram pana acum vreo doi ani. Uitam pur si simplu sa le aplic. Nici acum nu le folosesc in mod constant, iar un produs ca acesta poate fi de mare ajutor. Pacat ca nu este chiar asa de bun.
      Am incercat o lotiune de genul de la Lush si mi-a placut mult mai mult, dar este si de vreo noua ori mai scumpa.😦

  2. Nu l-am incercat si nici nu ma tenteaza😀 Cu atatea geluri de dus frumos mirositoare pe piata imi e greu sa ma indrept catre el :)) M-am obisnuit si cu aplicarea lotiunii dupa dus/baie asa ca acum nu mai simt nevoia unui produs 2 in 1🙂

  3. Gasesti oferta (lotiunea de corp/lapte de corp + gel de dus in 2 variante) in Cora. Eu am vazut-o in seara asta la Lujerului, dar parca nu m-a convins din ce am citit pana acum.😀 Totusi, oferta e buna pentru cei 14 lei.

    1. Da, stiu. Eu am mai incercat un produs asemanator de la Lush care mi s-a parut mult mai bun. Sunt curioasa acum si de aceasta lotiune de la Olay, dar aici nu se gaseste.😦

  4. Eu nu am incercat, desi ma batea un gand sa-l cumpar, ca deh, lenea e mare :)) Dar m-am uitat la ingrediente si este un fel de gel de dus mai cremos, nu contine nimic care sa hidrateze in profunzime, de aia si efectul de catifelare dispare usor, dar sigur.

    1. Doar ca gel de dus numerge sa fie folosit. Textura nu prea ii permite. Din cand in cand imi place sa il aplic, mai ales pe picioare cand nu am rabadare sa ma dau cu crema de corp.

Leave a Reply

