Servetele demachiante…unele bune, altele mai putin bune

Dupa cum bine stiti nu sunt o fana a servetelelor demachiante. Mi le cumpar de obicei sa-mi sterg fondul de ten de pe maini cu ele sau sa le tin in geanta – daca cumva nu ajung acasa sa am totusi ceva la indemana cu care sa ma demachiez repede. Am mai spus si repet: le recomand pentru a sterge machiajul fetei doar in in caz de maxima urgenta! In rest pentru mine sunt NO.

Servetele demachiante

In ultima perioada am incercat doua pachetele de servetele demachiante: unele de la Farmec si unele marca proprie Auchan. Primele cumparate au fost cele de la Farmec. Eram in Real, le-am vazut pe raft, erau mai ieftine si le-am luat; oricum stiam ca le folosesc pentru maini. Nu m-am uitat nici la ingrediente, dar daca va intereseaza am facut poza sa vedeti si ce contin.

Farmec

Servetelele demachiante Farmec cu galbenele se adreseaza tenurilor normale. “Indeparteaza machiajul si impuritatile, fara sa usuce sau sa irite tenul“. Extractul de galbenele din compozitie “asigura un efect antimicrobian, anitiimflamator si cicatrizant, iar vitamina E este un antioxidant natural eficient care contribuie la combatarea procesului de imbatranire cutanata“.

Eu le-am folosit, dupa cum am scris si mai sus, sa imi sterg fondul de ten de pe degete cu ele. Si nu mi-au placut. Nu curatau nici foarte bine, fondul de ten inca ramanea in cutele degetelor, iar atunci cand se usca substanta umeda, imi simteam pielea foarte lipicioasa si tot era nevoie sa ma duc sa ma spal cu apa pe maini foarte bine. Le-am folosit o data si pe gat si tot asa ciudate le-am simtit. Pe fata nu m-am riscat cu ele, dar oricum cred ca dupa folosirea lor trebuie clatit bine, bine tenul. Au un miros dragutel, dulceag dar dupa ce il simt pe degete parca nu imi mai place.

Pretul lor este de 4.99 lei pentru 20 de bucati, dar depinde din ce magazin le cumparati.

Si la final am facut o poza si cu lista de ingrediente, asa cum v-am promis.

Ingredients-Farmec

Daca am vazut ca pe cele de la Farmec nu le pot folosi nici sa imi curat degetele cu ele, imi doream totusi sa am unele cu care sa ma inteleg cat de cat, cum au fost cele de la Nivea care si miroseau frumos. Dar nici nu vroiam sa dau foarte multi bani pe ele asa ca la urmatoarea vizita in hipermarket-ul Auchan le-am pus in cos pe acestea marca proprie. Au fost ieftine, in jur de 4-5 lei pentru 25 de bucati si mi-a placut ambalajul la ele.

Auchan Lingettes démaquillantes sunt potrivite pentru toate tipurile de ten si se lauda ca indeparteaza fara probleme machiajul waterproof. Va dati seama ca servetelele demachinate nu curata cum trebuie un machiaj normal cu atat mai putin un machiaj waterproof. Dar trecand peste acest aspect ele chiar par bune.

Auchan

Servetele Auchan sunt impreganate bine cu solutie demachianta, marimea si grosimea lor este ok si sunt delicate in contact cu pielea. In jurul ochilor si la ochi nu le-am incercat si nici nu recomand din cauxa benzyl alcohol-ului pe care il vad printre ingrediente. Sunt hidratante, cel putin pentru varfurile degetelor :)) si au un miros dragut, dar nu foarte placut. Este prea ascutit pentru simturile mele.

Ingredients-Auchan

Le puteti incerca daca folositi de obicei servetele demachiante si nu vreti sa dati nici foarte multi bani pe ele. Dar tot asa va recomand sa va spalati de fiecare data pe fata dupa utilizarea lor.

Sunt curioasa acum ce servetele demachiante folositi voi? Si daca va plac?

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Servetele demachiante…unele bune, altele mai putin bune”

  1. Pentru mine servetelele demachiante sunt a big no no! Nu folosesc decat maxim de 2-3 ori pe an atunci cand merg in vama si am nevoie de ceva rapid, dar chiar si atunci incerc sa le evit. Sunt foarte multe motive pentru care le evit. Trag de piele atunci cand le folosesc pentru ca majoritatea nu sunt imbibate calumea cu produs, riscul de a face milia etc.

  2. Hm, am avut servetele demachiante acum multi ani, nu mai stiu ce marca, insa mi-era incomod sa le folosesc, cand am posibilitatea prefer sa ma spal repede pe maini, altfel folosesc servetele umede normale.

  3. Si eu sunt de aceeasi parere ca tine in ceea ce priveste servetelele. Eu iau de la Kaufland, dar de alea de maini, nu demachiante. Si demachiante am de la Nivea, pentru situatii exceptionale. Mi se par ok, dar n-as putea sa le folosesc constant.

  4. Nu cred ca m-am demachiat cu servetele umede in ultimul an. Aveam inainte acest ‘prost’ obicei si imi permit sa il numesc ‘prost’ pentru ca nu am reusit sa identific acele servetele care sa nu imi lase fata iritata. Asa ca am renuntat rapid si le folosesc acum exact ca tine: pentru indepartarea fondului de ten de pe maini si tot timpul imi arunc cate un pachetel in poseta. Alaturi de sanitizer.
    Acasa insa folosesc servetele de bebelusi ce se gasesc intr-un pachet mare si eu le cumpar din Kaufland. Indeparteaza foarte bine fondul de ten de pe degete🙂

  5. Eu nu concep sa nu ma spal pe fata dupa ce ma demachiez, e ca si nu m-as demachia haha😀 Mie imi plac cele de la Pom Pon, sunt imibate cu mult produs si curata foarte bine🙂 Folosesc servetele demachiante doar cand plec in calatorii🙂

    1. Si eu ma spal.
      Am vrut sa le iau initial pe cele de la Pom Pon, auzisem la tine de ele, dar erau mai scumpe.🙂
      Eu le folosesc mai mult pentru maini.

Leave a Reply

