Ce mi-am luat cu mine pentru o zi jumate la mare

Week-end-ul acesta am fost la mare. Anul trecut nu am ajuns deloc si cum zilele acestea am fost mai libera, vremea era frumoasa, am zis sa ma duc o fuga sa vad si eu marea macar pentru o zi. A fost frumos, m-am plimbat, am facut baie, au fost valuri, iar apa era foarte calda.

Inainte sa plec am facut cateva poze cu ce produse cosmetice mi-am luat cu mine si astazi am zis sa vi le arat si voua, poate va ajuta atunci cand va pregatiti bagajul pentru o mini-vacanta de una sau doua zile.

Make-up

Ca produse de machiaj mi-am luat BB Cream-ul de la Bobbi Brown deoarece are SPF35 si este usor de aplicat, concealerul Fit Me de la Maybelline, are o nuanta usor mai inchisa si am zis ca daca ma mai bronzez un pic o sa se vada perfect, Photo Op Under Eye Brightener de la Smashbox, blush-ul Posey de la MAC, creionul pentru sprancene Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills preferatul meu, creionul-fard de ochi de la Make Up For Ever Aqua Shadow nuanta 20E deoarece este waterproof si rezista foarte bine pe pleoape, mascara 2000 Calorie de la Max Factor si rujul Maybelline Color Whisper nuanta Coral Ambition si un clestisor de gene no name.

Beauty Case

In gentuta cu produsele de ingrijire mi-am pus, in afara de solutia micelara de la Bioderma, doar mostre si cateva cotonele. Pentru a indeparta machiajul ochilor am ales demachiantul Mario Badescu Eye Make-up Remover Gel – Non Oily deoarece rimelul de la MAX Factor este waterproof, iar cu Bioderma este mai greu de sters; pentru a indeparta machiajul fetei am ales o mostra de Glycolic Cleanser tot de la Mario Badescu si pentru hidratare o mostra de la Guerlain de Super Aqua-Serum. Si un mini-mini parfum Roberto Cavalli pe care il tot pastrez de ceva timp deoarece imi place mult.

In prima cutiuta transparenta este o un pic de unt de corp Honeymania de la The Body Shop pe care nu am apucat sa il folosesc. De fapt, nu am folosit decat 40% din ce am luat cu mine, dar chiar si asa nu imi pare rau deoarece imi place sa stiu ca le am cu mine cand am nevoie de ele.

Sun Lotion

Iar produsele vedeta si cele mai folosite sunt: pentru fata fluidul usor colorat Photoderm MAX Ultra-Fluid SPF 50 + varianta Claire si pentru corp lotiunea de protectie solara cu SPF 30 Hawaiian Tropic preferata mea si cea mai buna din tot ce am incercat eu pana acum. Miroase superb, intra foarte repede in piele si este rezistenta la apa. Am stat toata ziua la plaja, bineinteles sub umbrela, dar cum v-am mai zis si mai sus, am mai facut si baie, am mai mers pe plaja si nu m-am inrosit deloc, deloc, nici pe fata si nici pe corp. Asa ca sunt foarte multumita de ambele produse.

Voi cum va pregatiti produsele cosmetice atunci cand plecati pentru cateva zile?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Ce mi-am luat cu mine pentru o zi jumate la mare”

  1. Hai ca te-ai organizat bine!! Nu vrei sa vezi cat de burdusita e geanta mea cand dorm la al meu prieten:)). Am 3 portfard-uri pline ochi si toate pt o singura seara:)). Evident ca multe dintre ele le car aiurea, dar nu se stie niciodata,nu?:))

  2. Ma bucur ca te-ai simtit bine la mare😀 Apa intr-adevar a fost foarte calda luna asta, m-am balacit toata ziua haha :)) Din pacate a trebuit sa ma car cu multe produse full-size pentru ca desteapta de mine a aruncat recipientele mici😀 :*

  3. Am fost si eu tot pentru o perioada scurta, trei zile jumate, si am luat cate putin din toate, vorba ta, imi place sa stiu ca am tot ce-mi trebuie la mine. Am folosit aproape toate produsele de machiaj seara, ca doar atunci m-am machiat, ziua doar SPF si balsam de buze.

    1. Da, pai si mie, ca nu are rost sa dau banii degeaba pe produse de care s-ar putea sa am nevoie si eu sa le fi lasat acasa.
      Eu nu prea le-am folosit, dar am avut cateceva din fiecare: si pentru ochi, fata sau buze.

  4. Am citit postul tau inainte sa merg la cumparaturi si am recunoscut pe rafturi lotiunea de plaja Hawaiian Tropic cu spf 30 si am mirosit-o si mi-a placut si am cumparat-o chit ca aici nu prea are ce sa arda …..:))! Photoderm aveam de acasa da’ nu orea il folosesc decat din cand in cand da’ e bun. Ma mai tenteaza BB cream-ul de Bobby Brown daca are acoperire buna si culoare deschisa si produsul de Smashbox daca zici ca e bun asa ca data viitoare le trec si pe asta in revista.
    Salutari si pupici ca ma inspiri la cumparaturi pe aici.
    Ema

    1. Am inteles ca a fost vreme frumoasa in ultima perioada acolo. Mai dai copilasii cu ea cand iesiti prin parc sau in oras.
      Si mie imi place Photoderm, culoarea e cam ciudatica, dar pana la urma se aranjeaza frumos pe ten.
      E bun BB Cream-ul de la Bobbi Brown, dar cam scump din pacate.
      Cel de la Smashbox nu imi place in mod deosebit, dar l-am luat ca sa il consum. Nu cred ca isi merita banii.
      Te pup si eu! Si tare ma bucur cand imi scrii.🙂

  5. Foarte bine te-ai organizat! Si eu plec pt. vreo 4 zile, voi incerca sa gasesc recipiente mini pentru cateva produse, dar sigur voi avea un bagaj mai greu ca al tau😦

    1. Pai am cam invatat ce sa iau cu mine. Ca nu prea are rost nici sa car foarte multe, daca nu le folosesc.🙂
      Eu pastrez mai mereu mostrele, sunt cele mai bune pentru calatorii. Si nici nu trebuie sa ma mai intorc cu ele.🙂

  6. Mie nu mi-a ajuns SPF 3o pentru 2 zile la mare. Chiar daca am aplicat aproape tot tubul in 2 zile (pe mine si pe prietenul meu), m-a ars soarele intr-un hal in care nu m-a ars niciodata😦

    Ah, si ti-ai luat mai putine cosmetice ca mine :))

    1. Mie mi-a fost suficient. Dar nu am stat la soare prea mult, mai mult sub umbrela. Ce lotiune ai avut cu tine?
      Pai a fost perioada mai scurta, la tine au fost 2 zile🙂.

Leave a Reply

