SpaRitual Imaginarium

Sparitual Imaginarium Nail Polish

Imi place tare mult aceasta oja! Este perfecta pentru vara, luceste interesant sub razele soarelui, se aplica foarte usor, se vede super frumos pe unghii si rezista foarte bine.

Imaginarium SpaRitual

SpaRitual Imaginarium este o nuanta intensa de roz cu mici particule de sclipici argintiu-roziu. Aplicata pe unghii se vede superb, devine perfect opaca in doua straturi si cred ca poate complimenta orice culoare a pielii.

Imaginarium

Sparitual

Eu sunt foarte incantata de ea. A castigat un loc fruntas intre toate ojele din colectia mea si mi-i tare drag de ea.

Mid Knuckle Ring

Ojele SpaRitual se gasesc in magazinele B&B Collection si Kendra Beauty Cosmetics sau le puteti comanda online de pe site-ul zenit.ro.

Voua cum vi se pare? Va plac ojele SpaRitual?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “SpaRitual Imaginarium”

  1. Nu-mi place rozul in general, pe unghii cu atat mai putin. Oja asta insa pare draguta. Nu ma vad purtand-o, totusi :)) Nu am nicio oja SpaRitual, dar am pus ochii pe cateva nuante🙂

    1. Este un roz tare interesant. Nu este doar un roz simplu sidefat. Camera nu il complimenteaza, din pacate. S-ar putea insa pe o piele foarte alba sa nu se vada chiar frumos, dar acum vara mi se pare perfecta pentru mine.
      Multumesc frumos.Te pup!

Leave a Reply

