Cateva oferte si reduceri in magazinele DM

Astazi am fost o fuga pana in magazinul DM de la Unirii si am zis sa va anunt si pe voi ce oferte si reduceri au saptamana aceasta. De fapt, reduceri sunt la mai multe produse, dar eu vi le spun doar pe cele care mi s-au parut mie interesante si pe care le-am tinut minte. Am facut si cateva poze cu telefonul, dar nu mi-au iesit foarte bine.

Laptele de Corp Hranitor sub Dus Nivea varianta de 250 ml este la oferta la pretul de 14.99 lei. Il am si eu, il folosesc, nu sunt super incantata de el, dar cand nu am chef sau timp sa ma dau cu crema de corp imi este de ajutor.

NiveaNIVEA In-Shower

Sapunurile lichide Balea Creme Seife sunt reduse de la 5.99 lei la 3.99 lei. Eu mi l-am cumparat pe cel cu masline si lamaie.

Balea

Noile creme Garnier Moisture Match sunt la oferta la pretul de 16.39 lei. In mod normal costa 26.99 lei.

garnier-moisture-match-new

Lotiunea Palmer’s Cocoa Butter Natural Bronze Body Lotion despre care eu am mai scris aici este redusa de la 59.99 lei la 39.99 lei.

Palmer’s Cocoa Butter Natural Bronze Body Lotion

Parfumurile Tesori d’Oriente sunt la oferta la pretul de 25.99 lei.

Parfum aromat Tesori d'Oriente

Iar fardurile pentru pleoape Color Tattoo de la Maybelline NY sunt disponibile si in DM la pretul de 22.99 lei. In Kendra le-am vazut la 29 de lei, iar in Douglas la 31 de lei. Din pacate nu au toate nuantele. Scuzati poza facuta in miscare.🙂

Color Tattoo

Sper sa va fie de ajutor! Si daca voi stiti si de alte oferte sau reduceri nu ezitati sa imi scrieti la comentarii.

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Cateva oferte si reduceri in magazinele DM”

  1. God, ce preturi avem in Romania… 60 de lei pt. lotiunea de la Palmer’s? In Uk e aprox 20 lei cand nu e la oferta.

  2. La DM-ul de la Unirii aveau pachet cu lotiunea de la Nivea si un gel de dus… acum vad ca a scris si Monica mai sus. Cat m-am stapanit sa nu imi mai iau un Color Tattoo!

  3. Fardurile Color Tattoo mi-au atras atentia🙂 Ce pret bun au!
    Rujulete de sub ele, la ce pret erau? si acelea-s pe wishlist-ul meu. Am vazut cateva chiar in postarile tale…😛

    Multumim pentru poze! excelenta initiativa!🙂

    1. Eu iti recomand nuanta On and On Bronze. Mie imi place mult.
      Rujurile Color Whisper au fost acum ceva timp la oferta, dar acum sunt cam scumpe. Parca erau 31.99 de lei, eu atunci le-am luat cu 15 lei.
      Cu drag, Daria! Te pup!

    1. Da, cred ca tu vorbesti despre lotiunea de corp, cea pe alb. Laptele, eu cel putin, nu l-am vazut decat asa.
      Chiar merita sa o cumperi la asa oferta.

  4. Am fost acum cateva zile in DM-ul de langa Centrul Vechi si erau la reducere si sampoanele din gama Balea (cele obisnuite, nu Balea professional) – de la 6 ron la 4. Eu l-am folosit pe cel pentru volum cu cirese si iasomie, care miroase de-ti vine sa-l mananci si face minuni pentru parul meu.

  5. foarte utile postarile. ce mi-as fi luat si eu un color tattoo, asa doar pentru ca este ieftin😀 aici sunt aproape 10 euro nemernicele :))

    1. Multumesc frumos, Delia. Iti iei cand vii acasica. Eu l-as mai incerca pe cel gold, ma tenta inainte cel roz, dar acum il am pe cel Kiko de la tine care este si mai frumos.🙂

  6. Am fost si eu ieri in DM si am luat 2 sapunuri lichide, unul sensitive pt maini si unul parfumat pt. pensule🙂 Sunt foarte bune si tare ieftine, chiar si la pret intreg.

    1. Da, chiar merita. Si mie imi plac. L-am avut si eu inainte pe cel sensitive, dar acum l-am ales pe cel cu masline si lamaie, mi s-a parut interesanta combinatia.🙂

Leave a Reply

