Sunnies

Pe locul doi, dupa cercei, accesoriile in care imi place sa investesc foarte mult sunt ochelarii de soare. Ii port aproape in fiecare sezon, chiar si iarna cateodata cand este soare afara. Vara cu atat mai mult nu ies niciodata din casa fara ei, ii tin mereu in geanta sa nu cumva sa ii uit, imi sunt absolut necesari pentru a-mi proteja atat ochii cat si pielea sensibila din jurul ochilor. Si nu in ultimul rand sunt accesorii cochete care pot da personalitate oricarei tinute.

Astazi am zis sa va arat cateva modele de ochelari de soare care mie imi plac si pe care i-as purta cu siguranta!🙂 La final am ales si un model care imi place, dar pe care mi-ar fi destul de greu sa il port pe strada.🙂

Classic Havana Black Top

Classic BHM

sunglasses chanel

Michael Kors Peyton Aviator Sunglasses

SHEBA EARED CATS EYE SUNGLASSE

FRANKIE_PLUM

Iar cei mai purtati si cei mai iubiti ochelari de soare din vara aceasta sunt acestia de la Steve Madden, pe care i-am primit cadou de ziua mea de la Andreea. Imi plac tare, tare mult si se vede asa de bine si frumos prin ei.

Steve Madden

Voi purtati ochelari de soare?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Sunnies”

  1. Imi place perechea aceea neagra cu forma pisicuta. Si eu port ochelari de soare zilnic vara, uneori si in sezonul rece, dar oamenii incuiati de pe strada se holbeaza ca la circ daca porti ochelari iarna, cei mai “finuti” simt nevoia sa faca si comentarii de 2 lei, asa ca m-am cam resemnat sa mijesc ochii daca nu sunt 20 de grade afara. Borat country, ce sa faci.

  2. Ce cadou frumos ti-a facut Andreea! Eu visez la cateva perechi, e pericol cand intru intr-un magazin de profil. Cei mai reusiti pe care ii am sunt de la Avanglion, au protectie 100% si ma simt responsabila cand ii port.

  3. Eu am doar o pereche, Polaroid. Imi este greu sa gasesc ochelari care sa se potriveasca formei fetei mele si nici nu ma indur sa dau prea multi bani pe mai multe perechi. Acestia au meritat investitia, e a cincea vara pe care o petrecem impreuna si sunt foarte faini.
    Recunosc ca, de frica ridurilor si din cauza sensibilitatii ochilor, eu stau cu ochelari si in piscina/mare…

    1. Eu am si mai scumpi si mai ieftini. Am vreo 3 perechi de la H&M care sunt ieftini si imi plac destul de mult.
      Da, si eu la fel. La mare stau numai cu ochelari, chiar si in apa intru cu ei.

  4. Eu nu ies din casa vara fara ochelari de soare. Am ochii foarte sensibili si trebuie sa-i protejez cat pot de mult. De multe ori, chiar si iarna port ochelari de soare. De altfel, este si recomandat, daca albedoul este ridicat.
    Daca pana anul trecut mergeam mai mult pe fashion, de anul asta am pus pe primul looc protectia si am ales doar oochelari de soare polarizati. Preferatii mei sunt cei de la Polaroid.

Leave a Reply

