Maybelline Color Whisper Who Wore It Red-er

Maybelline Who-Wore-It-Red-er

Mi-am mai cumparat un ruj Maybelline Color Whisper, dar de data aceasta in nuanta Who Wore It Red-er. Era la oferta in DM si nu am rezistat.🙂

In ultimul timp sunt tot mai atrasa de rujurile in nuante diferite de rosu. Who Wore It Red-er este un rosu delicat cu o usoara tenta de roz (care se observa atunci cand il aplici pe buze) si mi-a placut de cum l-am incercat pe mana in magazin. Chiar am observat ca il folosesc mult mai des decat pe fratele lui Coral Ambition.

Maybelline Color Whisper Who Wore It Red-er

Maybelline Color Whisper Who Wore It Red-er hidrateaza ca un balsam de buze, are o textura fina, usoara de gel, ofera luciu, luminozitate si o culoare placuta buzelor. Nu este foarte pigmentat, dar nuanta este intensa si foarte usor de aplicat. Este produsul ideal atunci cand nu ai timp decat 3-5 minute sa te machiezi. Mie imi place sa il tin in geanta si sa il reaplic atunci cand este nevoie.

Maybelline Who Wore It Red-er lips

Who Wore It Red-er este un ruj care poate fi folosit cu incredere in sezonul cald si nu numai. Poate fi purtat atat in oras, la serviciu, dar si in vacante. Culoarea se adapteaza oricarui moment al zilei. Si face buzele sa para mai apetisante. Are un miros dulce, delicios si se simte foarte lejer pe buze.

Mie imi place! Voua cum vi se pare?

Who-Wore-It-Red-er

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Maybelline Color Whisper Who Wore It Red-er”

  1. trebuia sa ma vezi ce fe am oftat,am cautat rujul asta in 2 orase,in TOATE magazinele,dar aici n-au aparut,nu stau in romania.offf sa te bucuri de el si oentru mine.te pup

Leave a Reply

