July Beauty Favorites

In sfarsit a trecut luna aceasta. Nu mi-a placut deloc. Pentru mine a fost ciudata, aiurea, apasatoare si bine ca s-a dus odata. Cu ea sper ca au disparut si toate relele. Astept cu drag luna august pentru un nou inceput.

Legat de beauty am avut noroc: nu am mai “intalnit” produse care sa ma dezamageasca, ba chiar am descoperit unele noi care m-au surprins. Si acum vi le arat si voua.🙂

July Beauty

Bobbi Brown BB Cream SPF 35 – desi la primele aplicari nu mi s-a parut cine stie ce, acum sunt pur si simplu indragostita de el. Are o textura foarte delicata, se aplica usor, acopera destul de bine si in acelasi timp imbraca tenul intr-un strat natural, aproape imperceptibil in lumina naturala. Imi mentine tenul proaspat si uniform pentru ore bune, iar nasul parca nu mai imi luceste asa de repede atunci cand folosesc acest produs. Si nici macar nu mai simt nevoie sa aplic pudra peste.

Illamasqua Disobey Blush – este un produs 2in1 pentru mine. Il folosesc si ca blush, dar totodata imi place sa imi si conturez obrajii cu el. Se intinde frumos, este foarte pigmentat si rezista foarte mult timp pe ten. Vad ca are si note foarte mari pe site-ul Temptaliei, doar o singura nota de noua in rest doar note de zece.🙂 Si chiar le merita!

KIKO Sunset Coral

Kiko Colour Shock Long Lasting Eyeshadow nuanta Sunset Coral – pe care l-am primit de la Delia si de atunci il folosesc aproape in fiecare zi, asa de mult imi place. Are o culoare superba si rezista, rezista pe pleoape de dimineata pana seara. Atunci cand il folosesc nu mai am nevoie de primer. Se pastreaza foarte bine si fara. Si deoarecere are o textura placuta de crema-spuma este foarte usor de aplicat cu degetul pe toata lungimea pleoapei superioare.

Pe buze imi place foarte mult sa combin creionul contur MAC Dervish pe care il intind pe toata suprafata buzei iar apoi sa aplic peste el rujul Revlon Strawberry Shortcake ColorBurst Lip Butter despre care am scris aici. Surprinzator creionul de buze l-am avut si anul trecut la preferatele lunii iulie.🙂

Si desoperirea acestei luni este rimelul Maybelline The Falsies Flared Volum’ Express Mascara. Stiti ca nu sunt o mare fana a rimelurilor de la Maybelline, dar acest produs m-a facut sa il ador de la prima aplicare. Arcuieste frumos fiecare geana in parte, ofera volum, se aplica foarte usor si nu se sfarimiteaza jenant sub ochi, dupa cateva ore. Se vede bine chiar si atunci cand aplic doar un singur strat. Varianta simpla Maybelline The Falsies Volum’ Express nu prea mi-a placut deloc si chiar am trecut-o aici la produsele pe care nu le voi mai cumpara.

July Beauty Favorites

Yes To Carrots Nourishing Shampoo – un sampon care in sfarsit imi place si mie.🙂 Imi face parul moale, fin, usor de pieptanat si aranjat. Se gaseste in Sephora.

Creme de Corps Kiehl’s – Este excelenta pentru pielea uscata, are o textura densa si fina, iar mirosul este delicat. Se situeaza pe locul doi in lista cremelor de corp preferate dupa crema de corp Vanilla Delite de la Lush. Mai am tare putin din ea si o sa ii duc cu siguranta dorul.😦

Duschdas Magnolia – este deodorantul meu roll-on preferat. Fie iarna, fie vara el pastreaza pielea uscata si curata. Nu pateaza si are un miros tare placut de magnolie. Am mai incercat si alte variante, dar cel cu magnolie este de departe favoritul meu.

Si gata pe luna iulie!🙂 A trecut mai mult de jumatate din vara aceasta si eu nu prea m-am bronzat. Doar ce m-a mai prins pe strada soarele.

Voi ce faceti? Ati fost la mare? Sunteti bronzate?

Si nu uitati sa imi spuneti la comentarii ce produse v-au surprins in mod placut si pe voi in aceasta luna!?

Va pup si va mai astept!

38 thoughts on “July Beauty Favorites”

  1. Nici eu nu am fost incantata de varianta normala a Maybelline The Falsies.. si sincer nu sunt curioasa de cea Flared. In schimb, am auzit ca The Rocket ar fi varianta cu mult imbunatatita al The Falsies.

  2. Nu sunt bronzata decat putin pe maini, am avut grija toata vara sa folosesc crema cu spf 30 si mai nou 50. Am suficiente alunite si nu vreau sa risc sa apara si altele. Plus ca am facut alergie solara pe maini si nu imi mai permit sa ies fara sa ma dau cu crema.

  3. Ce bine suna Duschdas Magnolia! Eu si bronzul nu mai suntem prieteni foarte buni, nici inainte nu eram la catarama, asadar in treacat a mai reusit sa ma pupe ici colo😀, aparent sunt la fel de alba🙂

  4. Numai bunatati vad aici😀 N-am vazut pana acum un fard crema/spuma mai frumos decat cel de la Kiko, as sta sa ma holbez toata ziua la el, atat de frumoasa mi se pare culoarea :X De la dush das am incercat gelurile de dus, miros divin, trebuie sa-mi mai iau cateva😀 Plecam la mare vineri, de-abia astept, nu mai am stare deloc haha😀

    1. 🙂 Nici eu nu vazusem, pana la el! Da, culoarea este superba!
      Si gelurile de dus le-am incercat, imi placea intr-un timp cel cu vanilie, dar acum mai mult imi plac cele cu magnolie.
      Vacanta placuta! Te pup!

  5. Numai bunatati!🙂
    Eu mu ma mai dau in vant dupa bronz, mi-am achizitionat renumitul auobronzant Alverde si ma declar mai mult decat multumita.🙂
    Pupici

    1. Multumesc frumos! :-*
      Acum cativa ani imi placea sa ma bronzez, dar acum nu mai tin asa de mult. Doar ce ma mai prinde soarele pe strada desi cu urme de la haine.🙂
      Pupici si tie!

  6. Samponul ala a fost la un moment dat preferatul meu. Cred ca acum vreo 3-4 ani. Mult tare mi-a placut, dar ajunsesem sa-i urasc mirosul de la atatea folosiri.

    1. 🙂 Chiar este tare bun samponul. Parca citisem si la tine de el acum ceva timp. Sper sa nu ajung sa il folosesc si eu pana mi se apleaca de la mirosul lui🙂 .

  7. Am neaparata nevoie de fardul ala Kiko si de Lip Butterul Revlon..acum de-as putea si sa pun mana pe ele ar fi perfect!:))Ahhh ce imi faci tu mie??:))

  8. Se gasesc in Romania sau online produse kiko? Imi place foarte mult fardul! Ca de obicei, ma inspira f mult recomandarile tale!

  9. Ma bucur ca iti place fardul. Si eu tot zilnic il folosesc, chiar si azi sunt data cu el :)) Tot am zis ca imi iau si eu ceva de la Bobby B, dar am ratat ocazia😀

  10. Nici mie nu imi vine sa cred ce diferenta e intre diferitele variante de “The Falsies”. Eu acu mi-am luat cea waterproof si e o porcarie imensa! Cel Volume Flared e la fel, preferatul meu.

  11. Luna aceasta m-au incantat si pe mine cateva produse kiko, oje, un ruj, un balsam de buze cu factor de protectie… am dat o raita serioasa prin magazinul lor :)) n-am vazut insa eyeshadowul prezentat de tine. Nu obisnuiesc sa ma machiez des, dar cred ca un produs asa cremos mi-ar intra la inima si m-as acomoda bine cu el🙂. Voi cauta si samponul cu morcovi.

    1. Si ojele imi plac mie mult. Rujuri nu am avut ocazia sa incerc, dar tare curioasa sunt de ele.🙂
      Fardul este tare bun, daca il gasesti iti recomand sa il incerci.
      Si samponul de la Yes to Carrots mi se pare tare bun.

  12. nu mai pot cu vanilla deelite, ori de cate ori citesc la tine despre ea imi vine sa dau fuga la magazin desi am o multime de creme de corp desfacute😦. I need it in my life🙂

    1. Eu e cate ori citesc de Vanilla Delite imi aduc aminte ca a mea e desfacuta demult, azi maine expira si nu o pot folosi ca mi se pare prea tare mirosul. Desi ador mirosul si vanilia, cand ma dau cu ea ma ia durerea de cap pana la sfarsitul zilei! Deci sa nu iti para rau ca poate nu ti se potriveste:)

    2. 🙂 Mie imi place mult lotiunea. Si ca miros si ca textura si ca eficienta. Mai consuma din cele pe care le ai si ti-o iei mai la iarna asa.🙂

Leave a Reply

