Maybelline Fuchsia Flash ColorSensational Vivids Lip Color

Maybelline Fuchsia Flash ColorSensational-Vivids-Lip-Color

Rujul de la Maybelline Fuchsia Flash m-a captivat inca de cand mi-am cumparat nuanta Vibrant Mandarin. Mi s-a parut ca seamana foarte mult cu MAC Candy Yum Yum un ruj pe care mi-l doream foarte mult si care este mult mai scump. M-am tot gandit la el pana cand ajunsa intr-un supermarket Cora si vazand ca este la oferta la pretul de 20 de lei mi l-am cumparat. Drept sa va spun cred ca a fost o greseala a magazinului deoarece numai aceasta nuanta era redusa, restul erau la pretul normal de 29 de lei. Am avut noroc.🙂

Daca nu ati incercat pana acum rujurile Color Sensational Vivids de la Maybelline va recomand sa o faceti. Rezista bine pe buze si au niste culori apetisante, vibrante foarte potrivite pentru vara.

Maybelline

Fuchsia Flash este o nuanta indrazneata de roz-fuchsia ce ofera buzelor o culoare intensa si un plus de stralucire. Este un roz cu adevarat pasional ce poate fi purtat atat ziua la un machiaj simplu, dar si seara. Eu il prefer ziua, la un machiaj simplu de genul acesta: fond de ten, concealer, MAC Brule intins pe toata pleoapa mobila, rimel si Fuchsia Flash pe buze. Aplic de fiecare data un prim strat de ruj, tapotez, si apoi reaplic inca un strat. Acest truc, dupa cum bine stiti, va “sigila” rujul pe buze pentru cateva ore bune.

Maybelline Fuchsia Flash

Maybelline Fuchsia Flash are o textura cremoasa nelipicioasa, se intinde bine si frumos, dar cu atentie (buzele trebuie sa fie hidratate bine inainte). Are un miros dulce placut, dar pe care atunci cand il aplic pe buze nu il mai simt decat foarte slab la inceput.

Vivids

Voi ati incercat rujurile Maybelline Color Sensational Vivids? Si daca da, care este nuanta voastra preferata?

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “Maybelline Fuchsia Flash ColorSensational Vivids Lip Color”

    1. Da, e tare draguta! Nici eu, pana acum acum ceva timp, nu purtam o nuanta asa intensa pe buze. Acum imi place si oricum o mai aranjez eu in functie de cum vreau sa se aseze. Daca se vede prea puternic pentru o zi obisnuita, iau cu degetul ruj si tapotez usor pe buze. In poza oricum am dat mai mult ca sa se vada bine!🙂

    1. Da, si HOT Plum e tare frumos! Shocking Coral iarasi este tare dragut!
      Eu nu stiu ce am, dar in ultimul timp sunt foarte atrasa de rujurile roz, roz fuchsia si mi se pare ca mi se potrivesc.

  1. Le-am swatch-uit in magazin, dar pana acum nu mi-am achizitionat unul🙂 Pe buze arata tare bine culoarea, cand l-am vazut in prima poza am crezut ca e mai deschis nu mi-a placut. Nu cred ca e o culoare care sa mi se potrivesca, dar asta nu inseamna ca nu pot sa nu o admir😀 :*

    1. Si eu prima oara cand le-am incercat m-am facut tot una pe mana.🙂
      Nu, e mai inchis un pic, dar nici aparatul nu a scos fix culoarea adevarata.
      Multumesc frumos si ma bucur ca iti place1 Te pup!

  2. M-am gandit sa imi cumpar si eu un ruj Color Sensational Vivids, dar mi s-au parut prea puternice culorile. Cel putin nu pentru buzele mele cam subtirele😀

    1. Sunt, dar te poti juca cu ele pe buze in functie de cum vrei sa arate culoarea. Eu cred ca ti s-ar potrivi, cel putin acesta mie imi pare ca le mareste, nu mi le subtiaza.

Leave a Reply

