Monoi Tiare Tahiti, Coconut Oil, Tiare (Gardenia) Scented

Monoi Tiare Tahiti

Mi-am cumparat acest ulei de monoi de Tahiti imbogatit cu petale de flori proaspete de gardenie de pe iHerb la pretul de $8.28 pentru 120 ml. Pe site descoperiti mai multe tipuri de ulei de monoi disponibile chiar si cu SPF, dar pe mine m-a atras acesta cel mai mult, poate si datorita comentariilor pozitive pe care le-am citit despre el.

Si cum imi rasfat parul si pielea de aproximativ 3 luni cu acest produs cred ca a venit si momentul sa va povestesc cateceva despre el. Este un ulei de cocos pur parfumat ce poate fi folosit dupa baie sau dus pe pielea inca umeda pentru a rehidrata tenul sau pielea corpului. Poate fi deasemenea combinat si cu o lotiune de corp pentru o hidratare intensa. Are o textura usoara, ce patrunde lejer in piele si o regenereaza, fara a exista riscul de iritatie. Uleiul este excelent si pentru cuticule.

Mie cel mai mult imi place sa il folosesc ca tratament pentru par: il incalzesc in palme si il aplic pe toata lungimea parului inainte de spalare si apoi imi leg parul intr-un coc. Il las sa stea asa vreo 30-45 minute dupa care clatesc. Sau ca uleiul sa patrunda mai bine in par si pentru a avea rezultate mai bune il las sa actioneze toata noaptea si il clatesc si spal a doua zi de dimineata. Astfel parul imi devine matasos, hidratat, mult mai fin si mai lucios dupa fiecare utilizare. Este recomandat sa fie aplicat si pe pielea capului deoarece are un efect antimatreata. Ce-i drept, eu nu l-am incercat si in acest fel deocamdata pentru ca nu am avut nevoie. Si sper nici sa nu am.🙂

Miroase superb, exotic, cald si delicios, iar sticluta in care vine depozitat contine si o floare din Tahiti lasata la macerat in ulei. Eu sunt foarte atrasa de miros, iar atunci cand tin uleiul pe par si simt din cand in cand aroma ma simt instant mai bine. Imi vine sa imi misc capul dintr-o parte in alta doar ca sa ii simt adierea.

ulei de monoi de Tahiti

Voi l-ati incercat? Si daca da, cum va place sa il folositi?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Monoi Tiare Tahiti, Coconut Oil, Tiare (Gardenia) Scented”

  1. nu l-am incercat, dar dupa review-ul tau, tare ma tenteaza. Dar am interzis la produse de beauty cel putin 3 luni de acum incolo😀

  2. Eu il am pe cel cu frangipani, e magic, cu siguranta il voi incerca si pe acesta cu gardenie. M-am rasfatat cu el dupa dus, mai rar l-am aplicat pe par, insa si-a facut treaba in ambele cazuri. Pup!

    1. Da, si mie imi place mult! Dupa dus nu prea am rabdare sa ail aplic pe corp.🙂 Cateodata il mai amestec cu lotiunea de corp.
      Te pup si eu!

  3. M-ai convins cu mirosul poate o sa il cumpar si eu desi mi-am luat la produse de aici, de zici ca sunt Alice in tara minunilor, imi vor trebui cateva luni bune sa termin tot. Pai dupa Soap&Glory trec la uleiul asta.
    Pupici,
    Ema

  4. Ce frumoasa e descrierea ta🙂 Am si eu un monoi de la Mayam, insa nu e cine stie ce, am fost foarte dezamagita pentru ca imi imaginam scene cu el precum cele din postarea ta, insa al meu e destul de plat si neinteresant…😦

Leave a Reply

