Max Factor – Colour Elixir Lipfinity Lip Tint Pen in Designer Blossom 30

Max Factor Pen Stick

Imi doream un ruj rosu intr-o nuanta calda de vara. In afara de MAC Russian Red care este un ruj in adevaratul sens al cuvantului nu aveam nici un alt ruj rosu. Asa ca in timpul unei vizite la Auchan-ul din Militari mi-am cumparat pen stick-ul de la Max Factor in nuanta Designer Blossom 30 la pretul de 23 de lei. (in Sephora costa in jur de 35-39 de lei). Vazusem cateva poze cu el inainte pe internet si parea sa fie ceea ce eu imi doream: sheer, usor de aplicat si rezistent . Nu m-am inselat.

Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick are o textura placuta, confortabila si mai mult de atat este un produs all-in-one: are culoarea si rezistenta unui ruj, hidratarea unui balsam de buze si luciul unui gloss. Fiind destul de sheer il pot aplica cu usurinta fara sa fiu nevoita sa ma uit in oglinda. Iar atunci cand ma uit in oglinda nu trebuie sa mai am de grija sa nu depasesc conturul buzelor.

Designer Blossom 30 este o nuanta intensa de rosu, un rosu capsunica (pe buzele mele se vede un rosu-corai), nu foarte pigmentata aplicata intr-un singur strat si rezista foarte bine pe buze cateva ore bune. Chiar si dupa ce beau sau mananc culoarea se pastreaza pe buze. Luciul dispare, culoarea ramane, bineinteles nu la fel de intensa ca la inceput. O pot sterge in totalitate doar cu demachiant.

Max Factor Pen Stick confera buzelor un luciu modern, care arata bine si la lumina naturala, dar si seara, in lumina artificiala. Si ce imi mai place la el este faptul ca desi este lucios nu se simte deloc lipicios pe buze.

Max Factor Designer Blossom 30

Pen stick-ul in care vine ambalat este tare dragut, subtirel si usor de transportat. Cu toate ca mi se pare asa dragut i-am gasit si un minus :(:trebuie ascutit. Da, nu prea imi place, dar nu am ce face, trebuie sa ma duc sa caut o ascutitoare pe dimensiunea lui. Deja am folosit cam mult din el si nu prea il mai pot intinde cum trebuie.

Voua cum vi se pare? Ati incercat rujurile-creion de la Max Factor?

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concurs.

23 thoughts on “Max Factor – Colour Elixir Lipfinity Lip Tint Pen in Designer Blossom 30”

  1. Sunt de acord cu descrierea facuta!Acelasi minus il remarc si am deja 2 ascutitori : de la Elite si Avon dar nu se potriveste niciuna😦. De care ascutitoare ati folosit si se potriveste sigur ? Mai mult de atat,mi-am cumparat si un contur de buze tot Max Factor care este foarte subtire si aceeasi problema,nici macar nu am ascutitoare pentru un creion asa subtire.Cred ca un alt minus al produselor Max Factor este. cheltuirea unei alte sume pentru gasirea ascutitorilor potrivite!😦.In rest,de calitate si sa ne bucuram de ele !

  2. E tare frumoasa culoarea, o sa-l caut si eu. Sper sa ramana in stare buna si dupa ascutire, e pacat ca nu l-au facut retractabil.

  3. Pentru zi imi plac tare mult produsele in culori puternice, cat mai putin pigmentate, mi se pare ca se vad tare bine😀 Imi place lip tin-ul, arata tare bine😀 Nu prea am incercat multe produse de la Max Factor:/

    1. Si mie.🙂
      Nici eu nu prea am avut produse Max factor, dar din cele incercate pana acum am doua produse preferate de la ei: mascara 2000 Calorie si acest lip tint.

Leave a Reply

