KIKO 341

Saptamana trecuta o fost o saptamana foarte ciudata pentru mine (alt cuvant chiar nu gasesc). Am avut cateva probleme pe care incerc sa le rezolv, dar nu stiu daca se mai poate rezolva ceva. Am vrut sa scriu de cateva ori pe blog, dar gandurile imi zburau de fiecare data in alta directie. Am incercat sa fac si cateva poze pentru blog, dar nici una nu era pe placul meu si mai mult ma enervam. Nu aveam rabdare si nici chef de nimic. Simt ca pe zi ce trece imi pierd din ce in ce mai mult rabdarea. Cu chiu cu vai am reusit sa fac pozele pentru articolul de astazi. Sunt multumita de ele, dar nu in totalitate.

KIKO 341

Dupa cum ati vazut din titlu subiectul de astazi este oja KIKO in numarul 341. V-am intrebat acum vreo doua saptamani pe instagram (daca mai tin bine minte) ce oja sa aleg dintre cele doua albastrele KIKO. Si pana la urma m-am hotarat sa imi fac unghiile cu cea din dreapta. Le-am testat pe ambele, iar cea deschisa mi s-a parut mai usor de aplicat, acesta a fost motivul pentru care am ales-o pe ea.🙂

Vara iubesc albastrul pe unghii!

Kiko Nails

Nuanta este foarte frumoasa, clara si atragatoare. Am fost multumita cam de toate ojele Kiko incercate de mine pana acum, dar aceasta mi-a placut cel mai mult ca mod de aplicare. Devine perfect opaca intr-un strat mai grosut, nu face dungi sau liniute pe unghie si se usuca foarte repede. A rezistat foarte bine o saptamana chiar daca nu am aplicat topcoat peste. Pozele sunt facute cam pe vineri asa, dupa 4 zile de purtare. Se luase doar usor la varfuri, dar acest lucru se observa doar daca te uitai cu atentie.

Kiko 341 Nails

KiKo Make-up Milano

Oja are 11 ml si o pensula pe placul meu: nici prea lunga, nici prea scurta, nici prea lata nici prea stramta.

Cum vi se pare? Voua va plac ojele KIKO?

O saptamana frumoasa va doresc!

Va pup si va mai astept!

26 thoughts on “KIKO 341”

    1. Si mie imi place mult si nuanta si felul in care se aplica pe unghie oja. Chiar iti recomand sa incerci macar o oja KIKO. Mai ales ca stiu ca tu ai o pasiune pentru oje.
      Multumesc frumos! Te pup!

  1. E foarte frumoasa oja! Si eu am un albastru Kiko care m-a cucerit de-a dreptul.
    Sper ca saptamana asta sa fie mai linistita si sa te simti mai bine🙂 Pup

    1. Da, initial am crezut ca este aceeasi nuanta cu cea pe care o ai tu, dar nu e. Seamana oricum destul de mult.
      Si eu sper, desi nu am multe sperante.
      Te pup si eu!

  2. O ce frumoasa e culoarea :X Am si eu o oja de la Kiko, holografica, e ataaaat de frumoasa :X Am primit-o cadou de la o cititoare tare draga mie🙂

  3. Imi pare rau pentru tine si pentru mine sfarsitul de saptamana a fost groaznic cu abces la dinte si cu ditamai falca si cu calmul englezesc specific in rezolvarea problemelor de sanatate nu ca la noi si inca mai am de tras cu doua randuri de antibiotice etc…..nu vreau sa te plictisesc. Imi place mult oja am luat si eu un albastru de aici lucios de la Maybelline Ocean Blue si unul cu particule sclipicioase in el de la Barry M.
    Pupici sa treaca necazurile,
    Ema

    1. Multumesc frumos, Ema! Multa sanatate iti doresc, nu ma plictisesti.
      De la Barry M incearca-le pe cele Gelly ca acolo sigur le gasesti pe toate si sunt tare rezistente.
      Te pup si eu!

    1. Da, a fost tare aiurea. Nici acum nu este mai bine, dar am inceput sa ma obisnuiesc.
      Si mie imi place mult oja. Te pup si sper sa fii si tu bine!

Leave a Reply

