Bumble & Bumble – Leave in Conditioner

Bumble & Bumble

Am cumparat acest produs in iarna, de la Sephora din Paris. Cum produsele Bumble & Bumble nu se gaseau pana acum o luna pe rafturile de la noi nu m-am grabit sa ii fac un review. Nici acum nu sunt foarte sigura ca acest balsam se afla printre produsele pe care le-au adus si la noi, dar am zis că daca il vedeti cumva pe raft măcar sa stiti cum sta treaba cu el si daca merita sa il cumparati.🙂

Parul meu este foarte enervant, se ingrasa usor la radacina, iar pe lungime este destul de uscat si frizzy, asa ca am nevoie de un balsam care sa il „inmoaie” si sa il faca mai usor de stapanit. Folosesc si balsam care necesita clatire dar din cand in cand, in functie de dispozitia parului meu, aplic si balsamul fara clatire sau cum i se mai spune balsam leave-in.

Bumble and Bumble Leave In Rinse Out Conditioner este un balsam leave-in/rinse out recomandat pentru orice tip de par. Dupa cum ati observat si din denumirea lui acesta este un balsam care se poate si clati dar eu prefer sa il las pe par, acesta a fost si motivul pentru care l-am si cumparat.

Cum folosesc eu acest produs: Dupa ce ma spal pe par asa cum fac de obicei si clatesc toate produsele aplicate, infasor parul intr-un prosop si il las sa se zvante si sa se absoarba apa din el cat timp eu imi aranjez fata (ma demachiez, aplic lotiunea tonica, crema de ochi, etc..).  Apoi imi spal bine mainile si pun balsamul Bumble & Bumble in palma (cam cat o moneda), il amestec putin intre palme (asa ii simt si mirosul dulceag, placut de plante) si il intind uniform pe par incepand de la varfuri, unde insist mai mult si pana spre radacina, oprindu-ma in zona urechilor. Trec apoi cu mainile prin par ca sa il descurc si pentru ca balsamul sa se absoarba mai bine. Rezultatul imi place, balsamul imi lasa parul moale si catifelat, fara sa il incarce si este si rapid de aplicat.

Recomand sa il incercati in cazul in care aveti un par care se electrizeaza foarte repede sau niste bucle rebele, acest produs va poate fi de mare ajutor. Mie mi-a fost de mai multe ori.🙂

Textura sa non-grasa sub forma de lotiune-gel patrunde instantaneu in firul de par, fara sa il ingreuneze, acesta dobandind o stralucire sanatoasa. Parul devine suplu, matasos si usor de descurcat. Iar atunci cand se usuca complet devine mai lejer si mai simplu de aranjat.

Il am de aproape sapte luni si dupa cum vedeti daca va uitati la sticla nu il folosesc foarte, foarte des – nu am ajuns nici la jumatatea sticlei. Este un produs destul de scumpicel (eu am dat 27,50€ pe el) si il tin mai mult pentru zilele cand stiu ca parul meu trebuie sa arate foarte bine si cand simt ca are nevoie de o ingrijire mult mai atenta. Nu este un produs extraordinar fara de care nu as putea trai dar imi ajuta parul atunci cand am nevoie. Acum imi doresc tare mult sa incerc Bumble and Bumble Surf Conditioner despre care am auzit multe pareri de bine.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Ce balsamuri leave-in folositi?

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati de concurs.

16 thoughts on “Bumble & Bumble – Leave in Conditioner”

    1. 🙂 Da, sunt de prin luna mai in magazine. Te inteleg foarte bine. Si eu vreau sa incerc atatea si nu stiu de pe unde sa fac rost de ele.🙂

  1. Am tot auzit de Bumble&Bumble dar inca n-am luat nimic de la ei. Nici nu am observat daca le-au adus in Sephora, hmm. Chiar o sa ma uit mai cu atentie sa vad ce mai au, in cazul in care le-au adus.

  2. Eu folosesc acum masca de par de la Kallos, o data la 2 spalari. Imi place mult cum se comporta. Iar in fiecare dimineata folosesc balsam leave-in spray de la Schauma Prospetime de Bumbac.

    1. Am incercat si eu masca acum vreo cativa ani, dar nu mi-a placut in mod special. Am o prietena care o foloseste constant si e foarte multumita de ea.

  3. Nu l-am incercat, insa am vazut produsele in Sephora. Sincer, nu ma atrag deloc, dar n-as sti sa spun de ce. :)) Ah, plus ca m-am tuns scurt si cred ca voi incerca sa termin tonele de produse care zac deja in baie😀

Leave a Reply

