Produse de machiaj bune care nu costa mai mult de 50 de ron

Makeup products

M-am gandit sa scriu un articol cu produsele de make-up pe care le folosesc cu drag aproape in fiecare zi si care nu costa mai mult de 50 de ron. Sper ca acest articol sa va fie de ajutor daca nu vreti sa investiti foarte multi bani pe produsele de machiaj sau daca sunteti la inceput de drum si inca nu stiti sigur ce produse sa va cumparati.

Revlon Nearly Naked Foundation – este un fond de ten care mie imi place tare mult si daca o sa imi placa la fel de mult pana cand il voi termina cu siguranta il voi recumpara doar daca ii vor adauga si pompita. Pretul lui este de 46 de ron in supermarketurile Auchan. Puteti citi mai multe despre el aici.

Concealer-ul Wake Me Up de la Rimmel – este un anticearcan pe care il folosesc foarte des si imi place chiar mai mult decat alte produse de genul pe care le am si sunt mult mai scumpe decat el. Are o textura placuta, fina, se intinde usor, mascheaza cearcanele si ilumineaza frumos pielea din jurul ochilor. Costa in jur de 20 de ron si chiar merita incercat.

Pudra matifianta compacta Sephora nuanta R55 – eu am cumparat-o la reducerile din iarna de la Sephora la pretul de 12,5 ron si o folosesc ca bronzer. Este mata, se vede natural pe ten si imi place chiar foarte mult tinand cont de cat am platit pentru ea. Cred ca o gasiti si acum la reduceri (de ieri au inceput reducerile la Sephora) si daca ajungeti in magazin va recomand sa aruncati un ochi si pe acest produs. Bineinteles, daca aveti nevoie de pudra va puteti cumpara o nuanta mai deschisa sau chiar una translucenta. Cred ca pretul intreg este de 46 de ron sau cam asa.

Freedom Sistem Blush INGLOT in numarul 33 costa doar 24 de ron, sculpteaza frumos pometii, are o nuanta draguta de piersicuta coapta si imi place ca este foarte rezistent. Este un pic prafos atunci cand il iau cu pensula, dar rezista si se aplica bine pe ten. Are si un pic de sclipici atunci cand il privesti in cutiuta, dar aplicat pe ten acesta nu se mai observa decat foarte putin. Blush-urile INGLOT in general au cateva nuante tare dragute. Din pacate deocamdata nu exista magazin INGLOT in Bucuresti, doar in Costanta, dar in toamna am auzit ca vor deschide un magazin si in Bucuresti.

Maybelline

Fardul crema Maybelline Color Tattoo 24hr in nuanta On and On Bronze – are o o textura fina, o nuanta frumoasa si o culoare intensa si versatila. Il folosesc ori singur, intins pe toata pleoapa mobila ori ca baza de machiaj pentru a spori intensitatea si rezistenta fardului de pleoape. Textura cremoasa il face usor de aplicat si confortabil de purtat. L-am folosit foarte des in ultimul timp si imi place foarte mult. Costa in jur de 7 euro si sper sa il aduca si in magazinele de la noi cat mai repede. Un review mai detaliat i-am facut aici.

Mascara 2000 Calorie

Mascara 2000 Calorie de la Max Factor – un rimel foarte bun pe care il recomand cu drag. Eu cu siguranta il voi mai cumpara. Costa 30 de ron, dar il puteti gasi si la oferta mai ieftin. Apropo, am vazut in Sephora ca au reduse si cateva rimeluri de la Max Factor, in mod special cele in nuante de maro sau albastru.

Maybelline

Maybelline Color Sensational Vivids Lipcolor Vibrant Mandarin

Rujurile Maybelline Color Sensational Vivids Lip Colors – eu mi-am cumparat doua nuante Fuchsia Flash si Vibrant Mandarin si ambele imi plac foarte mult. Sunt foarte pigmentate, se intind uniform, rezista foarte mult timp pe buze si au miros tare placut. Despre Vibrant Mandarin am scris aici, iar pozele cu Fuchsia Flash le voi posta cat de curand. Rujurle Vivids Lip Colors sunt disponibile in 8 nuante intense potrivite pentru primavara sau vara. Costa in jur de 29 de lei si in plus aceste rujuri au o formula ce contine nectar de plante pentru a hidrata buzele in profunzime.

Si tot la rujuri va recomand sa le incercati si pe cele de la Farmasi. Sunt bune si foarte ieftine. Mie imi place Farmasi Matte Lipstick in numarul 05 si costa doar 12 ron.

Dupa cum observati am ales produse din fiecare categorie: fata, ochi si buze si pe toate opt le recomand cu drag. Le puteti cumpara din supermaketuri sau din magazinele cu produse cosmetice gen Sephora, Kendra, Douglas, DM.. (exceptia face blush-ul de la INGLOT).

Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kohl Liner

As mai fi adaugat si creionul negru Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kohl Liner care este foarte bun, cremos si rezista ore intregi. Dar nu il mai gasesc si nu imi dau seama ce am facut cu el.😦 Costa in jur de 18 lei.

Voi ati folosit vreunul dintre produsele prezentate mai sus? Si daca da, cum vi s-a/au parut?

Mi-as dori sa imi scrieti si voi la comentarii ce produse de make-up ieftine si bune folositi?

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “Produse de machiaj bune care nu costa mai mult de 50 de ron”

  1. Concealerul si dermatograful de la Rimmel sunt printre achiziţiile pe care nu le regret, într-adevăr fac treabă bună în raport cu preţul foarte accesibil

  2. Rujurile Maybelline (si Vivids si Color Whisper), fondul te ten Revlon si blush-ul Inglot, si sunt tare incantata de toate 4!:D Acum am trecut pe lista de incercat si corectorul Rimmel. Pup

  3. Imi plac foarte mult recomandarile tale! Asa mi-am si cumparat fondul de ten de la Revlon si rujul Maybelline Whisper. Ce mai am eu din lista de mai sus sunt rujurile Maybelline in diferite nuante. Ce mi-as dori din cele recomandate ar fi creionul de ochi pentru ca nu mai am (sper sa il gasesc chiar azi), fardul de la Maybelline, si blush-ul de la Inglot (dar nu cred ca o sa il gasesc prea curand).

  4. Gata, am trecut concealerul pe wishlist.🙂
    Nu am incercat nimic din cele prezentate de tine, dar am o groaza de produse sub 50lei pe care le folosesc zilnic si imi plac mult. Demne de mentionat ar fi fdt High Covergare – Farmasi, rujurile MUA, gloss-ul Sexy Mother Pucker, blush-urile MUA.

  5. Mi-a fost de mare ajutor postarea ta.Datorita tie am aflat de 3 produse ieftine si bune.La urmatorul tur prin magazinele de cosmetice mi le voi achizitiona.

  6. Eu n-am incercat niciun produs din cele prezentate de tine, m-ar tenta corectorul de la Rimmel, dar acum am unul de la MUA care chiar imi place.

Leave a Reply

