Giveaway Shiseido

Buna fetelor! Imi cer scuze ca am intarziat cu anuntarea castigatoarei, dar am avut foarte multa treaba zilele acestea. Astazi am verificat inscrierile, iar random a ales-o castigatoare pe Ramona Roman. Felicitari draga mea! Sa te bucuri de el si sa il folosesti cu drag!

Castigatoare

Astept sa ma contactezi in urmatoarele 72 de ore!

O zi frumoasa va doresc tuturor!

Nu am mai organizat de ceva timp un concurs pentru voi, iar astazi m-am gandit sa va multumesc pentru faptul ca sunteti aproape zilnic alaturi de mine si ca cititi ce scriu eu aici.

Fondul de ten este produsul meu preferat de machiaj si daca va inscrieti la acest giveaway aveti sansa sa castigati un fond de ten pe baza de apa de la Shiseido – The Makeup Hydro-Liquid Compact Foundation. Are o textura tare placuta si il puteti folosi de asemenea ca bronzer dar si ca pudra. Fondul de ten este nou, incercat doar usor cu degetul. Nuanta este 060 Natural Deep Ochre.

Giveaway Shiseido

Pentru a-l putea castiga trebuie sa respectati cateva reguli si conditii:

1. Trebuie sa imi urmariti blogul (apasati butonul Follow din dreapta sus); este obligatoriu participarii la concurs.

2. Sa dati like paginii mele de facebook.

3. Sa dati share acestui concurs pe facebook sau sa postati despre el pe blogul vostru, daca aveti.

4. Sa raspundeti la intrebarea: Care este produsul de makeup pe care il aplicati in fiecare zi sau aproape in fiecare zi?

Va puteti inscrie pana pe 30.07.2013 ora 23:59, iar in decurs de doua zile de la incheierea concursului voi anunta castigatoarea.

Multa bafta tuturor. Si o seara frumoasa va doresc!

Va pup si va astept!

57 thoughts on “Giveaway Shiseido”


  1. Fb: Adina Mb
    In general, imi fac un machiaj destul de complex in fiecare zi: fond de ten, anticearcan, blush, pudra, macar rimel (dar de cele mai multe ori sunt implicate un creion si unul, doua farduri), ruj/gloss. Insa niciodata nu plec de acasa fara crema cu SPF.🙂

  2. Fb: Laura L. Myrvold
    Produsul care al folosesc zilnic este rujul , iar cel pe care al folosesc aproape zilnic este fondul de ten.
    Am dat share giveaway-ului pe pagina mea de facebook

Leave a Reply

