By Terry – Mascara Terrybly – Iconic Bordeaux

By Terry - Mascara Terrybly - Iconic Bordeaux

Povestea cu acest rimel incepe prin toamna anului trecut. L-am vazut la o tipa pe youtube, mi-a placut tare mult, mai ales nuanta Iconic Bordeaux si am inceput sa visez la el. Imi doream de ceva timp sa incerc produsele By Terry, (printre care si concealer-ul Touche Veloutee) auzisem doar pareri de bine despre ele, dar cum nu sunt chiar foarte accesibile la pret am ramas doar cu dorinta.

Intr-un timp, produsele By Terry se gaseau si in magazinele Sephora de la noi, acolo am avut ocazia sa le incerc prima oara, dar acum se pot cumpara doar din parfumeria MADISON aflata pe Calea Dorobantilor. Nu aveam nici un plan sa trec pragul acestei parfumerii, mai ales ca stiam ca are doar produse de lux iar preturile sunt pe masura.

Pana intr-o zi, la inceputul lunii decembrie cand am avut treaba prin zona si eram foarte bine dispusa. Tin minte ca a fost o zi foarte reusita din mai multe puncte de vedere. Am trecut frumusel pe langa MADISON Perfumery, nedorind sa intru, dar un gand puternic m-a intors din drum. Ah rimelul… trebuie macar sa il vad pe viu, sa stiu daca merita sa mai visez la el. Nici nu a mai fost nevoie sa il vad, stiam de cum am inchis usa magazinului in spatele meu ca il voi cumpara, doar nu intrasem degeaba.🙂 Si asa a fost, dar nu regret nici o secunda. Pur si simplu iubesc acest rimel, iubesc felul in care se aplica si cum mi se vad genele dupa ce ma dau cu el, dar si culoarea pe care o are. Eu avand ochiii gri cu o usoara tenta de verde parca mi-i scoate si mai mult in evidenta.

Terrybly

Mascara Terrybly este un rimel ce actioneaza si ca un ser intens pentru gene, stimuland cresterea lor. Ofera volum, lungeste si defineste genele, iar dupa fiecare utilizare acestea imi raman matasoase, flexibile si separate. Pensula este preferata mea, mi se foarte foarte usor si rapid de folosit, iar crema produsului este bogata si se intinde uniform pe gene, fara sa le incarce sau sa le incurce. Si chiar si acum, dupa aproape sapte luni de cand l-am deschis (are valabilitate 12 luni) nu si-a schimbat deloc consistenta.

Eu pur si simplu sunt indragostita de acest produs si daca nu ar fi asa de scump cu siguranta mi-as cumpara si varianta pe negru.

Va las si o poza ca sa il vedeti mai bine aplicat pe gene, dar din pacate nu este foarte reusita. Am facut-o seara inainte sa ma demachiez.

By Terry

Cum vi se pare? Ati incercat produse By Terry?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “By Terry – Mascara Terrybly – Iconic Bordeaux”

  1. E foarte interesanta culoarea😀 Pentru genele mele am nevoie de un rimel waterproof altfel stau aproape drepte :))) Nu am incercat produse de la By Terry si daca spui ca sunt scumpe, nu cred ca o sa le incerc in viitorul apropiat, dar imi place sa descopar produse interesante😀 Este absolut superba culoarea ochilor tai :*

Leave a Reply

